loading...
ام بی مکس...
سخن مدیر وب
با سلام خدمت شما دوستان گرامی . ما در نظر داریم با رسیدگی و آپدیت روزانه این وب را به جایگاه اصلیش برسونیم . لطفا شما هم اگر کمی و کاستی در آن دیدید در نظرات اعلام کنید . همچنین برای بهره وری بهتر از مطالب وب در آن عضو شوید .
موفق باشید .

linox بازدید : 75 یکشنبه 10 شهریور 1392 نظرات (0)

بیمارستانی در زیمبابوه بابت هر جیغ زنان باردار از آنها ۵ دلار جریمه دریافت می‌کند؛ همین خبر کوتاه از سوی سازمان شفاف‌سازی بین‌المللی باعث شده تا همه نظرها بار دیگر به زیمبابوه با آن نرخ تورم بالایش جلب شود.

.

.

.

... ادامه ی مطلب ...

linox بازدید : 74 یکشنبه 10 شهریور 1392 نظرات (0)
مادری آنجلینا جولی در پشت صحنه فیلم ! (+ تصاویر )
 
 بازیگر محبوب آنجلینا جولی این روزها مشغول بازی در آخرین فیلمش می باشد. او که در این فیلم با گریمی متفاوت ظاهر خواهد شد، فرزندانش را به پشت صحنه فیلم برده و همزمان نقش مادر بودن را نیز انجام می دهد.

.

.

.

... ادامه ی مطلب ...

linox بازدید : 78 یکشنبه 10 شهریور 1392 نظرات (0)
عکس هایی که می بینید مربوط به فرار یک ایمپالای سرگردان و فراری از دست دو یوزپلنگ گرسنه است که در پارک ملی کروگر در افریقای جنوبی رخ داد. این حادثه باورنکردنی زمانی رخ داد که یوزپلنگ های گرسنه دنبال ایمپالاها کرده و سعی کردند یکی از آنها را بدام بیندازند اما در نهایت حیرت و تعجب، ایمپالا خود را داخل ماشین پر از توریست پرتابکرد تا زنده بماند.
 
به گزارش تکناز یوزپلنگ ها که به شدت گرسنه بودند، درمانده شده و بدون شکار لای بوته زارها بازگشتند. سامانتا پیتن دریگ 20 ساله یکی از توریستها در این صحنه بود که توانست از آنچه اتفاق می افتاد، فیلم گرفت.
 
ایمپالا گاوسانی با جثه متوسط است که در آفریقا زندگی می‌کند. نام ایمپالا از واژه‌ای در زبان زولو به معنای «آهو» می‌آید. این جانوران در ساواناها و بیشه‌های متراکم در کنیا، تانزانیا، سوازیلند، موزامبیک، شمال نامیبیا، بوتسوانا، زامبیا، زیمبابوه، جنوب آنگولا، شمال شرق آفریقای جنوبی، و اوگاندا یافت می‌شوند. تعداد ایمپالاهای موجود در آفریقا تا ۲ میلیون عدد تخمین زده شده است.

.

.

.

... ادامه ی مطلب ...

linox بازدید : 60 یکشنبه 10 شهریور 1392 نظرات (0)

برخی از این شهرها بیش از سه هزار سال است که میزبان انسان های مختلف هستند.به گزارش تکناز از روز اولی که انسان ها وارد زمین شدند تمایل به زندگی گروهی و دسته جمعی داشتند به همین علت شهرهای مختلفی را پدید آورده اند که بسیاری از آن ها از بین رفته اند اما تعدادی از شهرهای باستانی دنیا هنوز هم به عنوان شهرهای مهم و قابل سکونت شناخته می شوند.

.

.

.

... ادامه ی مطلب ...

linox بازدید : 50 یکشنبه 10 شهریور 1392 نظرات (0)

این گوشی هوشمند جدید Lumia 1020 نام دارد و فناوری جدید این امکان را برای آن ایجاد می‌کند که در آن واحد با هر بار فشار دادن کلید شاتر دو عکس به صورت همزمان تهیه کند تا در این حالت تصاویر با کیفیت 38 مگاپیکسلی گرفته شوند.

 
دوربین دیجیتالی این گوشی هوشمند همچنین قابلیتی دارد که با آن می‌توان عکس‌ها را با کیفیت 5 مگاپیکسل تهیه کرد تا کاربران به راحتی بتوانند عکس‌های کم‌حجم را از طریق سیستم‌عامل ویندوز فون 8 روی شبکه‌های اجتماعی منتشر کنند.

.

.

.

... ادامه ی مطلب ...

linox بازدید : 66 شنبه 09 شهریور 1392 نظرات (0)

سریال مادرانه در این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده است و بسیاری از شما شاید دوست داشته باشید بیشتر با عوامل پشت صحنه این فیلم آشنا شوید.

.

.

.

... ادامه ی مطلب ...

linox بازدید : 77 شنبه 09 شهریور 1392 نظرات (0)
عایشه فاروق 26 ساله تنها زن پاکستانی است که توانایی عملیات با جنگنده را دارد. فاروق از شهرستان تاریخی بهاوالپور در ایالت پنجاب، یکی از نوزده زنی است که طی دهه گذشته در نیروی هوایی پاکستان خلبان شده اند.

 5 خلبان زن دیگر نیز در حال گذراندن تست های نهایی هستند تا آنها نیز واجد شرایط مبارزه با جنگنده شوند. با تغییر نگرشی که نسبت به زنان در سالهای اخیر در پاکستان به وجود آمده، تعداد زنان نیروهای مسلح این کشور افزایش یافته است.

.

.

.

... ادامه ی مطلب ...

linox بازدید : 56 شنبه 09 شهریور 1392 نظرات (0)

کوههای پامیر معروف به بام دنیا در ارتفاع ۴۰۰۰ متری دریاچه نمکی را در خود جای داده که بسیار شگفت انگیز است.

برخی قسمتهای دریاچه نمکی کاراکول، بیش از ۲۳۰ متر عمق دارد و در شب سیاه به نظر می رسد (محلی ها به آن دریای سیاه هم می گویند) و هر قایقی در آن واژگون می شود.

قدیمی ها می گویند میلیونها سال قبل شهاب سنگی به زمین می خورد و دریاچه ظاهر شده و شکل زمردی به خود می گیرد.

دریاچه کاراکول در مرز کاشغر و چین غربی است و تنها قوم کاراکول که اصلا قرقیزی هستند در منطقه زندگی کرده و در تابستان به ارتفاعات می آیند چرا که زمستان منطقه به ۴۵ درجه زیر صفر می رسد.

.

.

.

... ادامه ی مطلب ...

linox بازدید : 59 شنبه 09 شهریور 1392 نظرات (0)
لکسوس RC 350که سری جدید لکسوس می باشد توسط این شرکت رونمایی شد.
 

لکسوس خودروی دیگری به مجموعه خودروهای کوپه‌اش اضافه کرده است: لکسوس RC 350 که در ماه نوامبر پیش رو و در جریان نمایشگاه خودروی توکیو برای اولین بار به معرض دید عموم گذاشته خواهد شد.

یکی از منابع نزدیک به خودروساز ژاپنی که نخواسته نامش فاش شود خبر داده این خودرو در سال 2014 روانه بازار آمریکا خواهد شد.

.

.

.

... ادامه ی مطلب ...

linox بازدید : 60 شنبه 09 شهریور 1392 نظرات (0)
روش های زیادی برای زیبایی پوست وجود دارند اما شاید این یکی به حدی نفرت انگیز باشد که خیلی از خانم ها قید زیبایی را بزنند.

این روش و درمان زیبایی به نام سلبریتی اسکارگوت کورس خوانده شده و هزینه آن ۱۶۱ پوند و جدا از آن شامل ماساژ صورت، ماسک و استفاده از یک دستگاه پالس برقی است.حضور حلزون ها در باغ و باغچه شاید آزاردهنده باشد ولی به نظر می رسد وقتی نوبت به فرآیند ضد پیری برسد بیشتر از دشمن می تواند دوست محسوب شود.

.

.

.

... ادامه ی مطلب ...

linox بازدید : 80 شنبه 09 شهریور 1392 نظرات (0)
این موجود عجیب و غریب که که باقی مانده ای از یک مارماهی یا کروکودیل می باشد باعث ترس و وحشت مردم در ساحل شد.
 

به گزارش تکناز، برخی از كارشناسان، این جانور را نوعی مارماهی عظیم الجثه یا كروكودیل میدانند، اما به اعتقاد عده‌ای دیگر، این گودزیلا و هیولا باقیمانده اجداد ماقبل تاریخ خود است.

اكنون محققان این جانور ناشناخته را برای بررسیهای بیشتر به آزمایشگاه منتقل كرده اند.

.

.

.

... ادامه ی مطلب ...

linox بازدید : 59 شنبه 09 شهریور 1392 نظرات (1)

غار ده‌شیخ در نزدیکی روستایی به همین نام و در دو کیلومتری آن واقع شده است.

از یکی دو سال پیش موضوع کشف غاری شگفت‌انگیز در روستای ده‌شیخ شهرستان دنا از توابع استان کهگیلویه و بویراحمد بر سر زبان‌ها افتاد.

به گزارش تکناز این غار که از شگفت‌انگیزترین غارهای کشف شده در کشور به شمار می‌رود اکنون حیرت تمامی کارشناسان زمین‌شناسی را برانگیخته است.

.

.

.

... ادامه ی مطلب ...

تعداد صفحات : 11

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 320
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 87
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 139
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 162
  • بازدید ماه : 288
  • بازدید سال : 5,957
  • بازدید کلی : 38,707