loading...
ام بی مکس...
سخن مدیر وب
با سلام خدمت شما دوستان گرامی . ما در نظر داریم با رسیدگی و آپدیت روزانه این وب را به جایگاه اصلیش برسونیم . لطفا شما هم اگر کمی و کاستی در آن دیدید در نظرات اعلام کنید . همچنین برای بهره وری بهتر از مطالب وب در آن عضو شوید .
موفق باشید .

linox بازدید : 95 دوشنبه 13 آبان 1392 نظرات (0)

مطلب زیر مربوط به دبی می باشد که از کجا به کجا رسید. پیشرفت های چشمگیر دبی تا کنون مورد توجه همگان قرار گرفته که سرمایه گذاری ثروتمندان یکی از دلایل آن می باشد.

دبی تا قبل از سال ۱۸۳۳ میلادی دهکده‌ای از توابع مشایخ ابوظبی بود، در سال ۱۸۳۳ شیخ مکتوم بن بطی آل مکتوم به همراه ۸۰۰ نفر از خویشاوندان و وابستگان و همراهان خود، از امارت ابوظبی به این دهکده کوچ کردند و از آن تاریخ دوران حکمرانی قبیله آل مکتوم و تأسیس شیخ‌نشین دبی آغاز شد. پیش از این تاریخ، دبی یک روستای کوچک بیش نبود و هیچ امتیازی نسبت به سایر روستاهای اطراف خود نداشت. احمد محمد عبید شاعر و محقق عرب می‌گوید که ریشه کلمه دبی، "دَبا" است  و منظور از دبا نوعی "ملخ" بوده‌است. در حال حاضر، دبی پایتخت تجارتی امارات به شمار می‌آید. این شهر در کنار شهر دیره، بنادر مهمی برای تولیدکنندگان غربی محسوب می شود. این شهر، اهمیتش را به عنوان یک مسیر تجاری در دهه ۱۹۷۰ و ۱۹۸۰ به دست آورد. شهر دبی تجارت آزاد طلا دارد و بندر "جبل علی" در دهه ۱۹۷۰ ساخته شده و بزرگ‌ترین بندر دست‌ساز بشر در جهان است. اما دبی به صورت فزاینده‌ای در حال پیشرفت به عنوان مرکزی برای صنایع خدماتی از قبیل فناوری اطلاعات و سرمایه گذاری می‌باشد.

.

.

.

... ادامه ی مطلب ...

linox بازدید : 63 دوشنبه 13 آبان 1392 نظرات (0)
جاده های زیادی در دنیا وجود دارند که به علت ویژگی های متمایزشان بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. این ویژگی ها می تواند شیب تند یا پیچ و خم های زیاد باشد.
.
.
.
... ادامه ی مطلب ...
 
linox بازدید : 64 دوشنبه 13 آبان 1392 نظرات (0)

گیتورن، ونیز هلند
گیتورن (Giethoorn) دهکده ای واقع در بخش هلندی از محدودۀ اویریسیل (Overijssel) می باشد که در محدودۀ شهری استینویکرلند و به فاصلۀ 5 کیلومتری از شهر استینویک (Steenwijk) واقع شده است.

.

.

.

... ادامه ی مطلب ...

linox بازدید : 68 شنبه 11 آبان 1392 نظرات (0)
همیشه عنکبوت ها در نگاه اول باعث ترس انسان مخصوصا خانم ها شده اند. دانشمندان گونه های متفاوتی از عنکبوت ها را در سراسر دنیا پیدا کرده اند از عنکبوت های سمی و خطرناک گرفته تا عنکبوت های غول پیکر ! 
 
اما این موجودات به رغم تصورات ما انسان ها می توانند زیبایی خاصی داشته باشند و عکس های زیر زیبایی های حد و حصر عنکبوت ها را نشان می دهند.

این عکس ها توسط عکاس حرفه ای و خلاق، نیکی بی گرفته شده است. به گفته وی این عکس های ماکرو از عنکبوت ها در 64 جزیره سنگاپور تهیه شده است.

.

.

.

... ادامه ی مطلب ...

linox بازدید : 70 پنجشنبه 09 آبان 1392 نظرات (0)

عکس یکی از ماندگارترین هنرهایی است که رخدادهای تلخ و شیرین گذشته را برای آیندگان زنده نگه می دارد؛ ولی این عکس که ۸۰ سال از عمر آن می‌گذرد، تنها یک تصویر تبلیغاتی بود ولی در زمان چاپ و انتشار آن به این مطلب اشاره نشده بود.

.

.

.

... ادامه ی مطلب ...

linox بازدید : 118 چهارشنبه 08 آبان 1392 نظرات (0)

43453 تا حالا زنی رو بدون آرایش به این زیبایی دیده بودی ؟ + عکس

دانشمندان می گویند که فلورنس کولگایت ۱۸ ساله می تواند زیباترین زن دنیا باشد بطوری که معدل مسافت بین دو گوش او با مسافت بین مردمک هردوچشم او یک نتیجه نمونه علمی است همچنین مسافت بین دو چشم او به دهانش کمتر از ۱/۳ مسافت موهایش تا چانه اش است و این یک معیار نمونه دیگری می باشد.

.

.

.

... ادامه ی مطلب ...

linox بازدید : 69 سه شنبه 07 آبان 1392 نظرات (0)

در سال ۲۰۰۲، یک غواص به نام «تیم یارو» در یک محفظه آب در مرکز خرید ژوهانسبورگ یک رکورد جالب به جا گذاشت: او موفق شد ۱۰ روز تمام بی‌وقفه زیر آب بماند. وقتی او سرانجام از آب خارج شد، دستانش به این شکل درآمده بودند

.

.

.

... ادامه ی مطلب ...

linox بازدید : 72 دوشنبه 06 آبان 1392 نظرات (0)

اینجا هوت لاگون Hutt Lagoon است که در کالباری استرالیا به عنوان بزرگترین مزرعه جلبکی جهان در دریاچه نمک واقع شده است.

میکرو اورگانیسم موجود در دریاچه نمک در تولید بتاکاروتن در رنگهای متنوع نقش موثری دارد.

این دریاچه در غرب استرالیا و در دهانه رود Hutt واقع شده است و زیبایی های بی نظیری دارد که در تصاویر مشاهده می کنید.

.

.

.

... ادامه ی تصاویر ...

linox بازدید : 67 دوشنبه 11 شهریور 1392 نظرات (0)

«جیهان مصطفی» ۳۱ ساله از کشور مصر، قوی ترین زن جهان شناخته می شود.

او چند سال پیش، پس از اینکه توانست ۹ بار قهرمان زیبایی اندام زنان شود، موفق شد مدال قوی ترین زن جهان عرب را به خود اختصاص دهد.

وی طی اظهاراتی در این باره می گوید: به گفته اتحادیه قوی ترین های جهان، من قوی ترین زن جهان به شمار می روم. هیچ زنی نتوانسته تاکنون مرا شکست دهد و خدا را شاکرم که توانستم نام کشورم مصر و جهان عرب را جهانی کنم.

او همچنین می افزاید: برزیلی ها مرا “خارق العاده” و آمریکایی ها “بلدوزر” نامیدند. البته بر خلاف این القاب، من شخصیتی آرام دارم و همه اهالی محله زندگیم، مرا دوست دارند. خیلی مایلم ازدواج کنم و خانواده تشکیل دهم اما تاکنون این فرصت نصبیم نشده است.

.

.

.

... ادامه ی مطلب ...

linox بازدید : 78 یکشنبه 10 شهریور 1392 نظرات (0)
عکس هایی که می بینید مربوط به فرار یک ایمپالای سرگردان و فراری از دست دو یوزپلنگ گرسنه است که در پارک ملی کروگر در افریقای جنوبی رخ داد. این حادثه باورنکردنی زمانی رخ داد که یوزپلنگ های گرسنه دنبال ایمپالاها کرده و سعی کردند یکی از آنها را بدام بیندازند اما در نهایت حیرت و تعجب، ایمپالا خود را داخل ماشین پر از توریست پرتابکرد تا زنده بماند.
 
به گزارش تکناز یوزپلنگ ها که به شدت گرسنه بودند، درمانده شده و بدون شکار لای بوته زارها بازگشتند. سامانتا پیتن دریگ 20 ساله یکی از توریستها در این صحنه بود که توانست از آنچه اتفاق می افتاد، فیلم گرفت.
 
ایمپالا گاوسانی با جثه متوسط است که در آفریقا زندگی می‌کند. نام ایمپالا از واژه‌ای در زبان زولو به معنای «آهو» می‌آید. این جانوران در ساواناها و بیشه‌های متراکم در کنیا، تانزانیا، سوازیلند، موزامبیک، شمال نامیبیا، بوتسوانا، زامبیا، زیمبابوه، جنوب آنگولا، شمال شرق آفریقای جنوبی، و اوگاندا یافت می‌شوند. تعداد ایمپالاهای موجود در آفریقا تا ۲ میلیون عدد تخمین زده شده است.

.

.

.

... ادامه ی مطلب ...

linox بازدید : 77 شنبه 09 شهریور 1392 نظرات (0)
عایشه فاروق 26 ساله تنها زن پاکستانی است که توانایی عملیات با جنگنده را دارد. فاروق از شهرستان تاریخی بهاوالپور در ایالت پنجاب، یکی از نوزده زنی است که طی دهه گذشته در نیروی هوایی پاکستان خلبان شده اند.

 5 خلبان زن دیگر نیز در حال گذراندن تست های نهایی هستند تا آنها نیز واجد شرایط مبارزه با جنگنده شوند. با تغییر نگرشی که نسبت به زنان در سالهای اخیر در پاکستان به وجود آمده، تعداد زنان نیروهای مسلح این کشور افزایش یافته است.

.

.

.

... ادامه ی مطلب ...

linox بازدید : 59 جمعه 08 شهریور 1392 نظرات (0)
این ساختمان مسکونی در منطقه بیشان سنگاپور چشم‌انداز خیره‌کننده‌ای را برای ساکنان این ساختمان و ساختمان‌های اطراف آن بوجود می‌آورد.
 
ترسناک ترین استخر جهان در بالای برجی در سنگاپور ساخته شده است.ساخت این استخر که در سال ۲۰۱۶ میلادی کامل خواهد شد در ارتفاع طبقه سی و هشتم برج  و در فاصله بین ساختمان دو برج ساخته خواهد شد.

.

.

.

... ادامه ی مطلب ...

linox بازدید : 52 جمعه 08 شهریور 1392 نظرات (0)

روز ۳۱ مه ۲۰۱۳، چنینگ تیتوم، هنرپیشه هالیوودی، جذاب ترین مرد جهان در سال ۲۰۱۲ و همسرش، جنا دوان-تیتوم، دختردار شدند و نامش را “اِوِرلی” گذاشتند.

این زوج در سال ۲۰۰۶ و سر صحنه فیلم “Step Up” با هم آشنا شدند و در مارس ۲۰۰۹ ازدواج کردند...

.

.

.

... ادامه ی مطلب ...

linox بازدید : 52 پنجشنبه 07 شهریور 1392 نظرات (0)

خانم بتانی همیلتون دختری است که میتواند الگوی بسیاری از زنان جوان باشد. او متولد ۸ فوریه ۱۹۹۰ در هاوایی است و از کودکی توسط والدین خود اسکی روی آب را فرا گرفت. او در ۸ سالگی با تشویق والدین خود وارد اولین رقابت زندگی خود شده و پیروز از میدان خارج شد. بتانی در سن ۱۳ سالگی به عنوان یکی از نامدارترین و با استعدادترین اسکی بازان روی آب معرفی شد.

.

.

.

... ادامه ی مطلب ...

 

linox بازدید : 67 پنجشنبه 07 شهریور 1392 نظرات (0)

خیلی ها می گویند پول آرامش نمی آورد ، ولی با پرداخت شبی ۲۳۰ میلیون تومان (۶۵ هزار دلار) می توان راحتی و آرامش را در گرانترین سوئیت هتل جهان بدست آورد !!!

«رویال پنت هاوس سوئیت» (Royal pent house suite) گرانترین سوئیت هتل در جهان است . این سوئیت در طبقه آخر «هتل ویلسون» در ژنو سوییس قرار دارد و مجهز به ۴ اتاق خواب ، میز پذیرایی ۲۶ نفره ، ۶ سرویس بهداشتی و حمام مجلل ، میز بیلیارد ، اتاق ورزش ، آسانسور خصوصی ، کتابخانه ، تراس آفتاب و پیانو استین وی است.

این سوئیت در کنار آرامش و سکوت از بالاترین ضریب امنیتی هم برخوردار است. پنجره های آن کاملا ضدگلوله بوده و نصب آژیر خطر و درب زرهی تمام اقدامات ایمنی را برای افراد معروف فراهم می کند.

هتل ویلسون با قرار گرفتن در نزدیکی ساختمان ستاد سازمان ملل، دریاچه ژنو و مونت بلانش یکی از مناطق زیبا و در دسترس شهر ژنو است.

 

عکس های این هتل مجلل و تماشایی از نمای درونی ...

.

.

.

... ادامه ی مطلب ...

linox بازدید : 615 پنجشنبه 07 شهریور 1392 نظرات (0)

ازدواج یک زن سفید پوست و یک مرد سیاه پوست باعث شد فرزندان آنها با رنگ پوستهای مختلف به دنیا بیایند و همین مسئله باعث شد که این خانواده سوژه رسانه ها باشد
رسانه های غربی این خانواده را به یک رنگین کمان نژادی تشبیه کرده اند.

پدر این خانواده “کریس” نام دارد و میگوید خانواده اش مثل یک جعبه شکلات است . بچه ها با رنگهای پوستی متفاوت از تیره شکلاتی تا قهوه ای و سفید در خانواده ما وجود دارد.
یکی از بچه ها پوست روشن و رنگ چشم مادرشان را به ارث برده اند و بعضی هم مثل پدر دارای پوست تیره و موهای فر و چشم و ابروی سیاه رنگ است.

 

عکس ها در ادامه ی مطلب ...

.

.

.

... ادامه ی مطلب ...

linox بازدید : 48 پنجشنبه 07 شهریور 1392 نظرات (0)

“ملیسا جانت فرانکلین” شناگر آمریکایی ۱۶ ساله است که چهار مدال طلای المپیک را به دست آورده است. او در حال حاضر دارای رکورد جهانی را در ۲۰۰ متر کرال پشت است و در هر دو رشته ۱۰۰ متر و ۲۰۰ متر کرال پشت شنا می کند.

.

برای دیدن عکس ها به ادامه ی مطلب مراجعه فرمایید ...

.

.

.

... ادامه ی مطلب ...

linox بازدید : 84 پنجشنبه 07 شهریور 1392 نظرات (0)

 کارولین راینر، 27 ساله، خرید عروسک های دیزنی را از 3 سالگی آغاز کرده و در حال حاضر حدود 400 عروسک را در اتاق خواب خود نگهداری می کند. کارولین اولین بار در کالیفرنیا یک عروسک میکی موس را خریداری کرده و از آن زمان به بعد علاقه ای عجیب به عروسک ها پیدا کرده است.

عشق عجیب زن آمریکایی به عروسک +عکس

او می گوید " اولین عروسکم را 24 سال پیش خریدم، یک میکی موس که بسیار دوستش داشتم.وقتی کودک بودم بچه های دیگر مرا اذیت می کردند و من برای رهایی از احساسات ناخوشایند خود، به خریدن اسباب بازی پناه می بردم. "

کارولین با اشاره به زندگی مشترک موفق خود ادامه می دهد "وقتی برای اولین بار علاقه خود را به عروسک ها با همسرم در میان گذاشتم، نگران عکس العمل او بودم. ولی خوشبختانه برخورد او منطقی و دوستانه بود. خوشحالم که همسرم علاقه مرا به عروسک ها درک می کند و اجازه می دهد از آنها در خانه مان نگهداری کنم."

 

 

باقی عکس ها در ادامه ی مطلب ...

.

.

.

... ادامه ی مطلب ...

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 320
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 80
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 124
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 147
  • بازدید ماه : 273
  • بازدید سال : 5,942
  • بازدید کلی : 38,692