loading...
ام بی مکس...
سخن مدیر وب
با سلام خدمت شما دوستان گرامی . ما در نظر داریم با رسیدگی و آپدیت روزانه این وب را به جایگاه اصلیش برسونیم . لطفا شما هم اگر کمی و کاستی در آن دیدید در نظرات اعلام کنید . همچنین برای بهره وری بهتر از مطالب وب در آن عضو شوید .
موفق باشید .

linox بازدید : 129 سه شنبه 14 آبان 1392 نظرات (1)

ریهانا بگ یوم ۴۳ ساله به همراه همسر و پسر ۱۲ ساله اش برای گذراندن تعطیلات توسط تور جهانگردی در هتلی در داکا مرکز بنگلادش اقامتی چهار روزه داشتند.به گزارش پلیس هنگامی که این مادر ۴۳ سال انگلیسی شب هنگام به قصد خرید به یکی از فروشگاه های بنگلادش پس از خروج از هتل توسط چهار سارق ربوده شد.

.

.

.

... ادامه ی مطلب ...

linox بازدید : 83 پنجشنبه 09 آبان 1392 نظرات (0)

“نوین یلدریم” نام زنی ۲۶ ساله ترکیه ای است که به اسطوره ای در میان زنان ترک تبدیل شده است. نوین در اقدامی خونین مردی را که ۸ ماه به زور به او تجاوز میکرد به قتل رساند و سپس سرش را از تنش جدا کرده است.

.

.

.

... ادامه ی مطلب ...

linox بازدید : 99 پنجشنبه 09 آبان 1392 نظرات (0)

زن قهرمان سوزی فیور هملیتون ۴۴ ساله که متأهل و دارای یک فرزند است در رقابتهای المپیک ۱۹۹۲، ۱۹۹۶ و ۲۰۰۰ برای تیم ملی دومیدان آمریکا دویده بود و هم اکنون اقرار کرده که به دلیل افسردگی و مشکلات ناشی از ازدواج به تن فروشی پرداخته است.

.

.

.

... ادامه ی مطلب ...

linox بازدید : 79 سه شنبه 07 آبان 1392 نظرات (0)

یک زن ۲۶ ساله که “وندی پادوچ” نام دارد به دلیل ازدواج با مردی تونسی و رهاکردن دو فرزند خردسالش با نام‌های “دیلان” شش ساله و “ناتاشا” هشت ساله لقب ” هوس بازترین و بی‌عاطفه‌ترین مادر دنیا ” را از آن خود کرده است.

.

.

.

... ادامه ی مطلب ...

linox بازدید : 97 سه شنبه 07 آبان 1392 نظرات (0)

دیروز فیلم اهانت آمیز مراسم رقاصی در يکي از مجتمع هاي دانشگاهي، از سوی یکی از فعالان دانشجویی همین واحد  ارسال گردید.

به گزارش گروه  باشگاه خبرنگاران ، بخش هایی از این فیلم به علت شدت جسارت برگزارکنندگان این مراسم غیر متعارف، قابل انتشار نبود. لذا تنها تعدادی از تصاویر قابل نمایش را می بینید

.

.

.

... ادامه ی مطلب ...

linox بازدید : 646 پنجشنبه 07 شهریور 1392 نظرات (0)

سایت العربیه (Al Arabiya) شنبه ۲۶ فروردین (April 14) گزارش داد: «صنعتگران چینی پس از پیشی گرفتن در ساخت انواع اسباب بازی، این بار برای کسب درآمد بیشتر و شاید برای جلوگیری از زاد و ولد و افزایش جمعیت خود، گوی سبقت را در تولید "زن مصنوعی" از دیگر کشورها ربودند.» زنى که چینی ها ساخته اند می تواند هر کارى را براى صاحب خود انجام دهد. به گفته صنعتگران چینی، زن مصنوعی جدید بر عروسک های مشابه پیشین این امتیاز را دارد که "تا ۹۹% شبیه زن های معمولی است. بر اساس این گزارش، در ساخت اعضای بدن این زن مصنوعی از مادهسیلیکون که قابلیت ارتجاعی دارد، استفاده شده است.

.

.

.

... ادامه ی مطلب ...

linox بازدید : 78 پنجشنبه 07 شهریور 1392 نظرات (0)

ماجرا از زمانی آغاز شد که پلیس فرانسه در یک حمله شبانه به یک کلوب تعدادی دختر را بازداشت کرد. در بین دختران بازداشت شده، دختری ۱۸ساله حضور داشت که پس از بازداشت اعلام کرد با سه بازیکن مشهور و معروف فرانسه ارتباط جنسی داشته است! و این رابطه زمانی بوده است که کمتر از ۱۸سال داشته و این یک جرم سنگین به شمار می رود!

.

.

.

... ادامه ی مطلب ...

linox بازدید : 81 پنجشنبه 07 شهریور 1392 نظرات (0)

به گزارش سراج ۲۴ به نقل از رسانه ها این دختر مدعی شد یکی از افراد خانواده اش با او تماس گرفته و با بدترین الفاظ بابت بردن آبروی خانوادگی به این دختر اعتراض کرده است. دختر جوان پس از اینکه متوجه قضیه شده با مراجعه به کلانتری از فردی ناشناس شاکی شده که با استفاده از عکس هایش در یک شبکه اجتماعی معروف، صفحه ای تحت عنوان «تن فروشی» باز کرده و ...!

.

.

.

... ادامه ی مطلب ...

linox بازدید : 285 پنجشنبه 07 شهریور 1392 نظرات (0)

وقتی آدم پرده ی حیا و عفت کنار بزاره کار به همین جا میکشه . لطفا اگه سنتون کمتر از 18 سال هست به هیچ وجه به ادامه ی مطلب نرید ...

.

.

.

... ادامه ی مطلب ...

linox بازدید : 108 سه شنبه 05 شهریور 1392 نظرات (0)

به گزارش حوادث دات نت به نقل از از فارس، فرمانده انتظامی شهرستان مراغه گفت: پدری، دختر ۳۰ ساله و دانشجوی خود را به دلیل داشتن رابطه نامشروع با همسر دختر دیگرش به قتل رساند.

عیسی هاتفی اظهار کرد: در پی اعلام وقوع یک مورد قتل عمد توسط کلانتری ۱۱ به هویت خانم «ف – ع» ۳۰ ساله (مجرد ـ دانشجو) توسط پدرش به هویت «ب .ع » در یکی از محلات این شهرستان موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: عوامل جمعی این پلیس به اتفاق بازپرس ویژه قتل و پزشک قانونی در محل حاضر و پس از انجام تشریفات قانونی متهم به قتل با هویت «ب . ع» در اجرای دستور بازپرسی به آگاهی تحویل شد.

هاتفی اضافه کرد: در تحقیقات به عمل آمده متهم صراحتا به بزه ارتکابی معترف و عنوان داشت خودش دخترش را با روسری خفه کرده و به قتل رسانده و علت و انگیزه از اقدام خود را داشتن ارتباط نامشروع دخترش با داماداش (شوهر دختر بزرگش) اعلام کرد.

وی افزود: در این راستا تحقیقات مقتضی معمول انجام شده که در پی آن متهم «پ ـ ن» (داماد) منکر قضیه شده ولی با تحقیقات فنی محلی صورت گرفته وی فردی دارای اشتهار به فساد اخلاقی و قلدر و زورگو و غیرمتعارف اعلام شده و از طرفی ماموران اعزامی به تبریز از منزل مقتوله عکس متهم «پ ـ ن » را به همراه یک بطری مشروب و آلات استعمال مواد مخدر کشف کردند.

این مقام انتظامی افزود: بر مبنای تحقیقات به عمل آمده احراز شد که بدون اطلاع خانواده مقتول، متهم «پ-ن» برای وی منزل اجاره کرده و خرج و مخارج و هزینه تحصیل وی را نیز پرداخت می‌کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه گفت: متهمان دستگیر شده با تکمیل پرونده قضایی برای انجام اقدامات بعدی به مقامات قضایی معرفی شدند.

linox بازدید : 155 سه شنبه 05 شهریور 1392 نظرات (0)

بازهم مفتی ها و شیوخ نحس عربستانی در مسابقه ی گفتن چرندیات خبرساز شدند .

با فتوا های ساختگی که در قرن پیشرفت از شیوخ بی تمدن عربستانی شنیده میشه این را ثابت میکنه که اونها هنوز هم وحشی ترین و کثیف ترین قوم کره ی خاکی هستند و بجای پیشرفت هرروز پسرفت میکنند .

این هم یکی دیگر از فتوای آنان است که در آن ...

.

.

.

... ادامه ی مطلب ...

linox بازدید : 131 سه شنبه 05 شهریور 1392 نظرات (0)

بعضی اوقات چهره معمولی (نه بسیار بسیار زیبا ) برای خودش نعمتی هست . چه بسا افراد کم ظرفیت که از این زیبایی در راه فساد استفاده میکنند .

فقط ایمان جلوی این آشوب درونی را میگیرد . چیزی که در این دوره و زمان کمتر به چشم میخورد .

همان طور که در احادیث داریم : 

" در آخر زمان اسلام از تار مو نیز باریک تر میشود  "

ما آرزو داریم منظور حدیث از آخرزمان همین دوره باشد تا حداقل اسلام و دین از این بیشتر بر اثر توطئه ی دشمنان مظلوم تر نشود .

 

 زیبایی بیش از حد دختر خودفروش ژاپنی خبر ساز شد + عکس

.

.

.

... ادامه ی مطلب ...

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 320
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 89
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 147
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 170
  • بازدید ماه : 296
  • بازدید سال : 5,965
  • بازدید کلی : 38,715