loading...
ام بی مکس...
سخن مدیر وب
با سلام خدمت شما دوستان گرامی . ما در نظر داریم با رسیدگی و آپدیت روزانه این وب را به جایگاه اصلیش برسونیم . لطفا شما هم اگر کمی و کاستی در آن دیدید در نظرات اعلام کنید . همچنین برای بهره وری بهتر از مطالب وب در آن عضو شوید .
موفق باشید .

linox بازدید : 68 دوشنبه 13 آبان 1392 نظرات (0)

آزمایشات همیشه نباید طبق قواعد و اصولی تحت نظر دانشمندان پیش بروند. گاهی اوقات یک شخص یا خانواده تصمیم می گیرند که آزمایش های گوناگون و شاید عجیب رو روی خود انجام دهند.

.

.

.

... ادامه ی مطلب ...

linox بازدید : 88 دوشنبه 13 آبان 1392 نظرات (0)
عکس های زیر واقعیت دارند. این عکس ها مردی را نشان می دهند که علی رغم ناتوانی اش همچنان سعی می کند یک رزمنده قوی باشد. جیمز سیمپسون کماندویی است که در جریان جنگ ناتو در افغانستان پاهای خود را از دست داده است.
.
.
.
... ادامه ی مطلب ...
linox بازدید : 83 دوشنبه 13 آبان 1392 نظرات (0)
یکی از جاذبه های دیدنی روستای افجه می باشد که در بالادست مرکز روستا، ناحیه گلدونک و لواسان و در ارتفاع ۲ هزار و ۴۰۰ متری از سطح دریا قرار دارد. می گویند که در گذشته قسمت وسیعی از زمین های این دشت به کاشت هویج اختصاص داشتند ولی متاسفانه امروزه چنین چیزی به چشم نمیخورد.
.
.
.
... ادامه ی مطلب ...
linox بازدید : 71 دوشنبه 13 آبان 1392 نظرات (0)
رودخانه ای جالب و حیرت انگیز در زیر یک دریاچه در مکزیک کشف شده است.
 
غواصان، رودخانه ای در حال جریان را زیر آبهای دریاچه ای در مکزیک پیدا کردند. Cenote Angelita یا فرشته کوچک، در واقع ابری از گاز سولفید هیدروژن است که در ترکیب با آب تازه و نمک، به صورتی که در تصاویر می بینید، در زیر دریا جاری شده است و مانند رودخانه ای در جریان به نظر می رسد.
.
.
.
... ادامه ی مطلب ...
linox بازدید : 58 شنبه 11 آبان 1392 نظرات (0)

اگر قرار باشد به یک دختر 8ساله هدیه بدهید، چه چیزی برای او می خرید؟ عروسک، لباس و ...

اما سارا یک مادر 51ساله است که به دختر 8ساله اش یک کادوی عجیب داده است. او یک کوپن به ارزش 13هزار دلار داده است که مخصوص انجام جراحی زیبایی است!

چهره مادر قبل از جراحی زیبایی

چهره مادر بعد از جراحی زیبایی

.

.

.

... ادامه ی مطلب ...

linox بازدید : 63 شنبه 11 آبان 1392 نظرات (0)

یک زن آمریکایی ۵۴ ساله بنام «ایانا» به بلند کردن ناخن های خود علاقه زیادی دارد. او به گونه ای به این کار علاقه دارد که گفته می شود به آن “اعتیاد” دارد.
گفته می شود، بلند بودن ناخن های وی موجب شده که او هنگام حرکت کردن، به ویژه راه رفتن و یا بالا رفتن از پله، با مشکل اساسی مواجه شود. او حتی برای خوابیدن باید فقط به صورت طاق باز بخوابد.
استفاده از جوراب و کفش نیز برای این زن آمریکایی امری غیر ممکن است. او بلند کردن ناخن خود را از سن ۲۴ سالگی آغاز کرد. اکنون هر یک از ناخن های وی حداقل ۱۱ سانتی متر است.

.

.

.

... ادامه ی مطلب ...

linox بازدید : 63 شنبه 11 آبان 1392 نظرات (0)

وان جیان کشاورز 28 ساله چینی در کنار کشاورزی به کار مکانیکی مشغول است.

وی یک سال برای ساخت لامبورگینی مدل رونتون با استفاده از تکه آهن های وقت صرف کرده است. لامبورگینی هر سال تنها چند دستگاه برای ثروتمندان جهان ساخته می شود که کمتر از 2میلیون دلار قیمت دارد.

.

.

.

... ادامه ی مطلب ...

linox بازدید : 72 پنجشنبه 09 آبان 1392 نظرات (0)

 اولين زن شرکت کننده در مبارزات هنرهاي رزمي نمايشي چه کسي است؟

"روندي رزي" قهرمان سابق جودوي ايالت متحده امريکا اولين زني است که در مسابقه هنرهاي رزمي نمايشي که مخلوطي از تمامي هنرهاي رزمي است شرکت خواهد کرد. او زماني به شهرت رسيد که به عنوان اولين زن دارنده مدال المپيک در سال 2008 روي سکوي رقابتهاي المپيک پکن رفت.

.

.

.

... ادامه ی مطلب ...

linox بازدید : 66 پنجشنبه 09 آبان 1392 نظرات (0)

خودشان می‌گویند روی هر حرفه‌ای زوم کنی همین قدر حاشیه هست و چه بسا در برخی از شغل‌ها بیشتر هم باشد. اما در دنیای سینمای تجاری و جایی که ازدواج‌های ۷۲ روزه و حتی ازدواج ۵۶ ساعته هم داشته‌ایم اگر در این اوضاع و احوال زوجی بتوانند ۲۰ یا ۳۰ سال را در کنار هم و به دور از حواشی زندگی کنند خیلی عجیب و در خور تقدیر است و جالب است که حتی در سینمای تجاری هم کسانی که ازدواج با دوام و موفقی داشته‌اند از نظر حرفه ای هم افراد موفق‌تری هستند.

.

.

.

... ادامه ی مطلب ...

linox بازدید : 51 پنجشنبه 09 آبان 1392 نظرات (0)

دولت رمانی اعلام کرد با اجرای طرح ویژه‎ای قصد دارد گردشگری خون آشامان را در منطقه ترانسیلویانا که فرهنگ عامه آن ارتباط نزدیکی با داستان‎ها و روایات مربوط به دراکولا و خون آشامان دارد، به عنوان موتور محرک اقتصادی به اجرا درآورد.

.

.

.

... ادامه ی مطلب ...

linox بازدید : 56 پنجشنبه 09 آبان 1392 نظرات (0)

آلیس میلر” ۲۳ ساله انگلیسی دختر جوانی است که عاشق یک دوچرخه سوار دارای معلولیت عجیب شده است. این دوچرخه سوار حرفه ای ۲۴ ساله که “تام استنفورد” نام دارد ، دچار نوعی بیماری عجیب و نادر است که امکان تجمع هر نوع چربی در بدن وی را غیر ممکن می سازد، به همین دلیل او بیشتر شبیه اسکلتی است که یک لایه نازک گوشت و پوست روی آن کشیده شده است.

.

.

.

... ادامه ی مطلب ...

linox بازدید : 62 پنجشنبه 09 آبان 1392 نظرات (0)

IMG19293480 وقتی این زن قهرمان اشتباه شيرجه میزنه + عکس

 

خانم “نیکول اگرت” امریکایی برای دومین بار پیاپی در یک ماه اخیر دچار سانحه شد. این خانم که قصد داشت از روی تخته شیرجه به داخل آب بپرد دچار خطا در محاسبات شده و با کمر در آب فرو آمد که به گفته خودش باعث آسیب جدی به بدن او نشده تنها در نواحی کتفها و پشت دچار کبودی و اندکی هم درد در ناحیه کلیه ها شده است.

.

.

.

... ادامه ی مطلب ...

linox بازدید : 66 پنجشنبه 09 آبان 1392 نظرات (0)

4204 حرکت عجیب زنان حامله در ترکیه + عکس

ماه ها پیش وقتی رجب طیب اردوغان نخست وزیر ترکیه از زنان کشورش خواست تا برای حفظ جوانی جمعیت این کشور حداقل سه فرزند بیاورند، به این معنا بود که جامعه ترکیه اگر بخواهد به حرف های آقای نخست وزیر عمل کند، باید شاهد زنان باردار بیشتری باشد، اما سخنان هفته گذشته یک متفکر اسلامگرا در شبکه تلویزیون دولتی ترکیه (تی آر تی ۱) جنبشی را علیه حزب حاکم ترکیه و اسلامگرایان به جریان انداخت.

.

.

.

... ادامه ی مطلب ...

linox بازدید : 68 چهارشنبه 08 آبان 1392 نظرات (0)

ثریا دارابی، پریسا تبریز و رکسانا ورزا سه نفری هستند که با اینکه به سن ۳۰ سال نرسیده‌اند توانسته‌‌اند کارهای مهمی را انجام دهند.

 

.

.

.

... ادامه ی مطلب ...

linox بازدید : 60 سه شنبه 07 آبان 1392 نظرات (0)

کشور نیوزیلند ویزای مرد هندی که همسر نیوزیلندی اش ۴۰ سال بزرگتر از او بود را قبول نکرد!
بر طبق گزارشات یک خبرگزاری نیوزیلندی، سال گذشته مردی به نام بالویندر سینگ ۲۲ ساله با یک خانم نیوزیلندی ۵۹ ساله به نام جی لین کیسل در یک آرایشگاهی در گلن فیلد آشنا شد.
آقای سینگ می گوید ارتباط آنها ابتدا با پیام های متنی شروع شد ولی تا سه هفته بعد از آن به طور رسمی تر با هم آشنا شده و دو ماه بعد با یکدیگر ازدواج کردند.
این مرد هندی یک دانشجوی بین المللی است و برای ویزای کاری فرم پر کرده بود که تقاضای او مورد قبول واقع نشده و در پاسخ به درخواستش نوشتند:”ما متوجه شدیم که شما و همسرتان فاصله ی سنی بسیار قابل توجهی دارید. همچنین اختلاف مذهبی و فرهنگی نیز بین شما و همسرتان مشاهده کردیم و بر همین اساس ما متقاعد نشدیم که این ازدواج ممکن باشد.”
آقای سینگ می گوید:” این تصمیم بسیار نژاد پرستانه و قدیمی است. من همسرم را به دلیل آنکه دوستش داشتم انتخاب کردم. سن تنها یک عدد است. همچنین زیر سوال قرار دادن اختلاف فرهنگی اشتباه است زیرا اگر من می خواستم کاملا هندی باشم در همان هند می ماندم.”

.

.

.

... ادامه ی مطلب ...

linox بازدید : 97 سه شنبه 07 آبان 1392 نظرات (0)

دیروز فیلم اهانت آمیز مراسم رقاصی در يکي از مجتمع هاي دانشگاهي، از سوی یکی از فعالان دانشجویی همین واحد  ارسال گردید.

به گزارش گروه  باشگاه خبرنگاران ، بخش هایی از این فیلم به علت شدت جسارت برگزارکنندگان این مراسم غیر متعارف، قابل انتشار نبود. لذا تنها تعدادی از تصاویر قابل نمایش را می بینید

.

.

.

... ادامه ی مطلب ...

linox بازدید : 63 سه شنبه 07 آبان 1392 نظرات (0)

خلیج ویکتوریا در هنگ کنگ و اردکی با قد ۱۶٫۵ متر که به آب انداخته شد.

فلورنتین هافمن، هنرمند آلمانی این اردک را ساخته و با آن سفر دور دنیا انجام می دهد.
از دوم ماه می تا ۹ ژوئن در هنگ کنگ اقامت خواهد داشت.
اردک لاستیکی ۱۶٫۵ متری همراه صاحب اش ، از سال ۲۰۰۷ تا کنون ۱۰ کشور و ۱۲ شهر را دیده است.

.

.

.

... ادامه ی مطلب ...

linox بازدید : 68 سه شنبه 07 آبان 1392 نظرات (0)

لئونید تیشکوو هنر مند روسی به دلیل علاقه زیادی که به ماه داشت تصمیم گرفت برای خودش یک ماه خصوصی داشته باشد ! او پس از ساخت هلال ماه خصوصی خود تصمیم گرفت به جاهای دیگر سفر کند و این ماه را همراه خود ببرد !

.

.

.

... ادامه ی مطلب ...

linox بازدید : 52 سه شنبه 07 آبان 1392 نظرات (0)

این خبر به افسانه می ماند؛ اما واقعی است. زنی که در کارنامه خود قهرمانی شنا دارد به کاری دست زده که شبیه افسانه هایی است که در کتاب ها می خوانیم. او در عمق 17 متری زیر دریا و در هوای 23 درجه به غاری در زیر رشته کوه های اورال می رود.

ناتالیا آوشنکو می گوید: شنا کردن برای رسیدن به طولانی ترین غار دریایی جهان، در زیر یخ های سیبری، سخت اما پاداشش، دیدن چیزی است که قبل از شما کسی ندیده است: غاری به طول 50 متر. او تجربه خود را "باور نکردنی" مرموز و زیبا "توصیف کرد.

.

.

.

... ادامه ی مطلب ...

linox بازدید : 59 دوشنبه 06 آبان 1392 نظرات (0)

صحنه خواستگاری هنگام یك بازی بسكتبال مهم به صورت زنده از تلویزیون پخش شد. به یاد ماندنی ترین صحنه این فصل بسكتبال امریكا مربوط به بازی های این رشته نیست بلكه مربوط به رخدادی است كه در كنار میز داوران اتفاق افتاد.

.

.

.

... ادامه ی مطلب ...

linox بازدید : 63 دوشنبه 06 آبان 1392 نظرات (0)

این دختر برزیلی قصد دارد دوشیزگی خود را به قیمت ساختن یک خانه بزرگ برای فقرا بفروشد. او که یک دانش آموز است حاضر شده است در قبال دریافت پولی که قرار است برای ساختن یک خانه بزرگ برای فقرای شهرش خرج کند دوشیزگی اش را به بالاترین پیشنهاد بفروشد.

.

.

.

... ادامه ی مطلب ...

linox بازدید : 75 یکشنبه 10 شهریور 1392 نظرات (0)

بیمارستانی در زیمبابوه بابت هر جیغ زنان باردار از آنها ۵ دلار جریمه دریافت می‌کند؛ همین خبر کوتاه از سوی سازمان شفاف‌سازی بین‌المللی باعث شده تا همه نظرها بار دیگر به زیمبابوه با آن نرخ تورم بالایش جلب شود.

.

.

.

... ادامه ی مطلب ...

linox بازدید : 60 شنبه 09 شهریور 1392 نظرات (0)
روش های زیادی برای زیبایی پوست وجود دارند اما شاید این یکی به حدی نفرت انگیز باشد که خیلی از خانم ها قید زیبایی را بزنند.

این روش و درمان زیبایی به نام سلبریتی اسکارگوت کورس خوانده شده و هزینه آن ۱۶۱ پوند و جدا از آن شامل ماساژ صورت، ماسک و استفاده از یک دستگاه پالس برقی است.حضور حلزون ها در باغ و باغچه شاید آزاردهنده باشد ولی به نظر می رسد وقتی نوبت به فرآیند ضد پیری برسد بیشتر از دشمن می تواند دوست محسوب شود.

.

.

.

... ادامه ی مطلب ...

linox بازدید : 80 شنبه 09 شهریور 1392 نظرات (0)
این موجود عجیب و غریب که که باقی مانده ای از یک مارماهی یا کروکودیل می باشد باعث ترس و وحشت مردم در ساحل شد.
 

به گزارش تکناز، برخی از كارشناسان، این جانور را نوعی مارماهی عظیم الجثه یا كروكودیل میدانند، اما به اعتقاد عده‌ای دیگر، این گودزیلا و هیولا باقیمانده اجداد ماقبل تاریخ خود است.

اكنون محققان این جانور ناشناخته را برای بررسیهای بیشتر به آزمایشگاه منتقل كرده اند.

.

.

.

... ادامه ی مطلب ...

linox بازدید : 53 جمعه 08 شهریور 1392 نظرات (0)

معمولا روش های مختلفی را برای آموزش پلیس ها در نظر می گیرند اما روشی که چینی ها به کار می برند کاملا عجیب و متفاوت است.

 

با وجود متدهای ثابت، پلیس چین این روزها راهی جدید برای آموزش نیروهای نظامی خود پیدا کرده است تا پلیس ها از همه نظر تربیت شده و حتی افکار آن ها نیز قوی شود. آموزشگاه های پلیس چین این روزها از ساختمان های جن زده یا خانه ارواح برای آموزش نیروها استفاده می کنند.

.

.

.

... ادامه ی مطلب ...

 

linox بازدید : 52 جمعه 08 شهریور 1392 نظرات (0)

روز ۳۱ مه ۲۰۱۳، چنینگ تیتوم، هنرپیشه هالیوودی، جذاب ترین مرد جهان در سال ۲۰۱۲ و همسرش، جنا دوان-تیتوم، دختردار شدند و نامش را “اِوِرلی” گذاشتند.

این زوج در سال ۲۰۰۶ و سر صحنه فیلم “Step Up” با هم آشنا شدند و در مارس ۲۰۰۹ ازدواج کردند...

.

.

.

... ادامه ی مطلب ...

linox بازدید : 62 جمعه 08 شهریور 1392 نظرات (0)

به گزارش سایت نهاد ریاست جمهوری، رییس جمهور قبلی همراه با همسر و خواهر خود  با شرکت کنندگان در همایش بین المللی بانوان برگزیده آسمانی دیدار کرد...

.

.

.

... ادامه ی مطلب ...

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 320
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 45
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 68
  • بازدید ماه : 194
  • بازدید سال : 5,863
  • بازدید کلی : 38,613