loading...
ام بی مکس...
سخن مدیر وب
با سلام خدمت شما دوستان گرامی . ما در نظر داریم با رسیدگی و آپدیت روزانه این وب را به جایگاه اصلیش برسونیم . لطفا شما هم اگر کمی و کاستی در آن دیدید در نظرات اعلام کنید . همچنین برای بهره وری بهتر از مطالب وب در آن عضو شوید .
موفق باشید .

linox بازدید : 58 یکشنبه 10 شهریور 1392 نظرات (0)

بازگشت به سیاست این سیاستمداران بعد از رسوایی جنسی (+عکس)

.

.

.

... ادامه ی مطلب ...

مارک سنفورد در انتخابات مجلس نمایندگان شرکت کرد و پیروز هم شد، الیوت اسپیتزر و آنتونی وینر هم کاندیدای دو پست در شهر نیویورک شده اند.البته همه ی بازگشت های سیاسی دارای شرایط مشابهی نیستند.

امسال سالی است که سیاستمدارانی که رسوایی جنسی یا مالی داشته اند، مشغول بازگشت به سیاست هستند.

به گزارش تکناز به نقل از سایت یو.اس.ریویو، مرکز مطالعات راهبردی ایالات متحده (دیدبان امریکا)، در ادامه به مهمترین رسوایی های اخیر سیاستمداران اشاره می شود و شانس آنها برای بازگشت به عالم سیاست بررسی خواهد شد.در ادامه قسمت اول این مقاله را مشاهده می کنید.

 
نماینده ی سابق آنتونی وینر (دموکرات از نیویورک)

 
 
بازگشت به سیاست این سیاستمداران بعد از رسوایی جنسی (+عکس)

 
نوع رسوایی: وینر تعدای از عکس های نیمه برهنه ی خود را برای چند زن فرستاده بود و از طریق اینترنتی با آنها مکالمه می کرد و سهواً یکی از عکس هایش را در توئیتر قرار داد.
 
نتیجه رسوایی: بعد از این وینر چند بار در این رابطه دروغ گفت، در ژوئن 2011 استعفا داد.
 
شانس بازگشت: 20 درصد.وینر برای انتخابات شهرداری نیویورک کاندیدا شده است.وی در نظرسنجی های انتخابات مقدماتی دموکرات ها جایگاه خوبی دارد، اما برای پیروزی در دور اول نیاز به 40 درصد آرا را دارد، و در دور دوم، نیاز به کسب 50 درصد آرا را خواهد داشت.این نکته را باید در نظر داشت که جایگاه فعلی وی مدیون این است که وی از رقبایش شناخته شده تر است.برنده ی انتخابات مقدماتی دموکرات ها شانس بسیار زیادی برای پیروزی در انتخابات نهایی دارد.

 
الیوت اسپیتزر فرماندار سابق نیویورک (دموکرات)
 
 
بازگشت به سیاست این سیاستمداران بعد از رسوایی جنسی (+عکس)

 
نوع رسوایی: اسپیتزر در یک کلوپ شبانه با زنان روسپی دیدار می کرد.وی از طریق سیستم استراق سمع فدرال لو رفت.
 
نتیجه رسوایی: وی بلافاصله در مارس 2008 استعفا داد.
 
شانس بازگشت: 50 درصد.اسپیتزر برای انتخابات بازرس حسابرسی شهر نیویورک کاندیدا شده است.در حال حاضر نظرسنجی جدیدی انجام نشده است و باید به نظرسنجی های قدیم نگاه کنیم.نظرسنجی ماه اکتبر نشان می دهد که 57 درصد مردم معتقدند که اسپیتزر نباید برای انتخابات شهرداری شرکت کند و 30 درصد موافق بودند.اما بازرس حسابرسی از لحاظ سیاسی یک شغل پایین است.بنابراین این احتمال وجود دارد که وی بتواند پیروز شود.اسپیتزر در رقابت مقدماتی دموکرات ها با اسکات استرینگر روبه رو است.استرینگر از اکثر نامزدهای مهم انتخابات شهرداری حمایت می کند.

 
جان ادواردز کاندیدای سابق ریاست جمهوری (دموکرات)
 

 
بازگشت به سیاست این سیاستمداران بعد از رسوایی جنسی (+عکس)

 
نوع رسوایی: ادواردز با ریلی هانتر، مشاور انتخاباتی اش در مابین سال های 2004 تا 2008 رابطه داشت و در این بین از وی دارای فرزندی شد.وی ابتدا منکر این رابطه شد، سپس وجود بچه را انکار کرد.
 
نتیجه رسوایی: موضوع تا اواسط 2008 در رسانه های جریان اصلی منتشر نشد تا زمانی که آخرین کمپین ریاست جمهوری ادواردز پایان یافت.
 
شانس بازگشت: 5 درصد.ادواردز قطعاً سیاستمداری با استعداد است و هر چیزی ممکن است، اما بعد از جنجالی که به خاطر چند رسوایی برای وی به وجود آمد کار سختی را به ویژه در ایالت های متغیر خواهد داشت (ادواردز پیش از شرکت در انتخابات ریاست جمهوری، فرماندار کارولاینای شمالی بود) وی بعد از تبرئه از اتهام فساد مالی در کمپین سال 2012 خود، تا حدودی توانست در انظار عمومی ظاهر شود.

 
نماینده ی سابق اریک ماسا (دموکرات از نیویورک)
 
 
بازگشت به سیاست این سیاستمداران بعد از رسوایی جنسی (+عکس)

 
نوع رسوایی: ماسا متهم به سو رفتار جنسی با کارکنان دفترش در کنگره شد.
 
نتیجه رسوایی: ماسا در مارس 2011 استعفا داد و اعلام کرد که در حال حاضر به دلیل عود کردن سرطانش در انتخابات مجدد کاندیدا نخواهد شد.
 
شانس بازگشت: 1 درصد.رفتار ماسا در اواخر نمایندگی اش بسیار عجیب و غریب بود، به همین دلیل شانسی ندارد.به عنوان مثال وی در دیداری محرمانه با دیک چنی و ژنرال پترائوس، به دنبال راضی کردن پترائوس برای رقابت با باراک اوباما در انتخابات 2012 بود به همین دلیل به وی لقب خائن را دادند.
 
سناتور سابق لری کرگ (جمهوری خواه از آیداهو)

 
 
بازگشت به سیاست این سیاستمداران بعد از رسوایی جنسی (+عکس)

 
نوع رسوایی: کرگ متهم به رابطه ی جنسی با یک افسر پلیس مخفی در دستشویی فرودگاه مینیاپولیس شد.
 
نتیجه رسوایی: وی در سپتامبر 2007 از سمتش استعفا داد.او بعدها مجبور به اظهار ندامت شد و در پستش باقی ماند.اما در انتخابات مجدد 2008 کاندیدا نشد.وی همچنین به دنبال رفع اتهام از خودش بود، اما موفق نشد.
 
شانس بازگشت: 1 درصد.نظرسنجی اکتبر 2007 نشان داد که اهالی آیداهو، 51 به 21 درصد مخالف تصمیم کرگ مبنی بر پایان دوره ی سناتوری اش می باشند.با توجه به ماهیت جرمی که وی انجام داده است، در ایالت آیداهو که ایالتی به شدت محافظه کار است، بعید است که بتواند مجدداً در انتخابات شرکت کند.
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 320
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 191
  • باردید دیروز : 25
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 459
  • بازدید ماه : 1,055
  • بازدید سال : 6,724
  • بازدید کلی : 39,474