loading...
ام بی مکس...
سخن مدیر وب
با سلام خدمت شما دوستان گرامی . ما در نظر داریم با رسیدگی و آپدیت روزانه این وب را به جایگاه اصلیش برسونیم . لطفا شما هم اگر کمی و کاستی در آن دیدید در نظرات اعلام کنید . همچنین برای بهره وری بهتر از مطالب وب در آن عضو شوید .
موفق باشید .

linox بازدید : 54 سه شنبه 07 آبان 1392 نظرات (0)

مهران مدیری در میدان بروجردی، سرآسیاب دولاب متولد شده است. او براساس آنچه که در مصاحبه های خود گفته از دوران کودکی آن چیزهایی که در ذدهنش به صورت یک لکه مانده، یک خانه دوطبقه کوچولو و معمولی است. آنها در طبقه پایین زندگی می کردند  اخبار روز  سرگرمی  جک تفریح تفریح و سرگرمی مهران مدیری

نوروز سال 89 یعنی اولین سالی که مهران مدیری در تلویزیون حضور نداشت و سریال های ضعیف تلویزیونی صدای همه را درآورده بود، مجید مجیدی کارگردان شناخته شده سینما که در آن زمان از دست سریال های تلویزیون به خصوص یکی از آنها خیلی شاکی بود با عصبانیت خاصی گفته بود: «باید واقعا به مهران مدیری اسکار داد چون کارش یک استاندارد و کلاس خاصی دارد». حالا او بعد از بازی در «پل چوبی» و بعد از داستان هایی که درباره توقف قهوه تلخ به وجود آمده است، دوباره با ماجرای انیمیشن تهران 1500 در صدر خبرهاست.

.

.

.

... ادامه ی مطلب ...

linox بازدید : 97 سه شنبه 07 آبان 1392 نظرات (0)

دیروز فیلم اهانت آمیز مراسم رقاصی در يکي از مجتمع هاي دانشگاهي، از سوی یکی از فعالان دانشجویی همین واحد  ارسال گردید.

به گزارش گروه  باشگاه خبرنگاران ، بخش هایی از این فیلم به علت شدت جسارت برگزارکنندگان این مراسم غیر متعارف، قابل انتشار نبود. لذا تنها تعدادی از تصاویر قابل نمایش را می بینید

.

.

.

... ادامه ی مطلب ...

linox بازدید : 63 سه شنبه 07 آبان 1392 نظرات (0)

خلیج ویکتوریا در هنگ کنگ و اردکی با قد ۱۶٫۵ متر که به آب انداخته شد.

فلورنتین هافمن، هنرمند آلمانی این اردک را ساخته و با آن سفر دور دنیا انجام می دهد.
از دوم ماه می تا ۹ ژوئن در هنگ کنگ اقامت خواهد داشت.
اردک لاستیکی ۱۶٫۵ متری همراه صاحب اش ، از سال ۲۰۰۷ تا کنون ۱۰ کشور و ۱۲ شهر را دیده است.

.

.

.

... ادامه ی مطلب ...

linox بازدید : 68 سه شنبه 07 آبان 1392 نظرات (0)

لئونید تیشکوو هنر مند روسی به دلیل علاقه زیادی که به ماه داشت تصمیم گرفت برای خودش یک ماه خصوصی داشته باشد ! او پس از ساخت هلال ماه خصوصی خود تصمیم گرفت به جاهای دیگر سفر کند و این ماه را همراه خود ببرد !

.

.

.

... ادامه ی مطلب ...

linox بازدید : 52 سه شنبه 07 آبان 1392 نظرات (0)

این خبر به افسانه می ماند؛ اما واقعی است. زنی که در کارنامه خود قهرمانی شنا دارد به کاری دست زده که شبیه افسانه هایی است که در کتاب ها می خوانیم. او در عمق 17 متری زیر دریا و در هوای 23 درجه به غاری در زیر رشته کوه های اورال می رود.

ناتالیا آوشنکو می گوید: شنا کردن برای رسیدن به طولانی ترین غار دریایی جهان، در زیر یخ های سیبری، سخت اما پاداشش، دیدن چیزی است که قبل از شما کسی ندیده است: غاری به طول 50 متر. او تجربه خود را "باور نکردنی" مرموز و زیبا "توصیف کرد.

.

.

.

... ادامه ی مطلب ...

linox بازدید : 48 سه شنبه 07 آبان 1392 نظرات (0)

میهمان برنامه یکی از شبکه های تلویزیونی هنگام پخش زنده برنامه در استودیو شبکه ، جان باخت.
هنگام پخش زنده یکی از برنامه های تلویزیونی ، گوینده شبکه احساس کرد که حال میهمان برنامه یکباره تغییر کرده و دچار خستگی شده است چند ثانیه بعد میهمان برنامه به زمین افتاد و بعد از توقف تصویربرداری ، کادر فنی به سوی او شتافتند. سپس گفته شد که میهمان برنامه جان باخته است.

.

.

.

... ادامه ی مطلب ...

linox بازدید : 58 سه شنبه 07 آبان 1392 نظرات (0)

يک دختر 19 ساله کانادايي در زندان دست به خود کشي زد و زندانبانان مسئول

بدون هیچ اقدامی ايستاده و شاهد مرگ او بودند و حتي در کمال ناباوری از

لحظات پاياني عمر او فيلم برداري کردند.

.

.

.

... ادامه ی مطلب ...

linox بازدید : 376 سه شنبه 07 آبان 1392 نظرات (0)

عکسهای خانم ایرینا شایک نامزد بازیکن معروف رئال کریس رونالدو را در واشنگتن و لندن مشاهده می کنید.

ایرینا مدل و مانکن اهل کشور روسیه است.

.

.

.

... ادامه ی مطلب ...

linox بازدید : 69 سه شنبه 07 آبان 1392 نظرات (0)

در سال ۲۰۰۲، یک غواص به نام «تیم یارو» در یک محفظه آب در مرکز خرید ژوهانسبورگ یک رکورد جالب به جا گذاشت: او موفق شد ۱۰ روز تمام بی‌وقفه زیر آب بماند. وقتی او سرانجام از آب خارج شد، دستانش به این شکل درآمده بودند

.

.

.

... ادامه ی مطلب ...

linox بازدید : 56 سه شنبه 07 آبان 1392 نظرات (0)

روزنامه معاریو به نقل از شاهدان عینی فاش کرد که یکی از زنان اسرائیلی بدون هیچ دلیل و توجیهی، به این دختر فلسطینی حمله ور شد و با مشت به سر او کوبید و مشاجره با دختر را آغاز کرد، تا بقیه زنان تندرو اسرائیلی به او ملحق شوند و به طور دسته جمعی به ضرب و شتم دختر فلسطینی بپردازند.

به گفته شاهدان عینی، زنان اسرائیلی سعی کردند حجاب دختر فلسطینی را از سرش بردارند، اما او در برابر آن ها مقاومت کرد تا این که همۀ آنها به سمت او حمله ور شده و حجاب از سرش برگرفتند.

خانم ” دوریت ” از فعالان صلح اسرائیلی که توانست از این واقعه عکس هایی مستند بگیرد، تاکید کرد که شاهدان این حادثه، هیچ اقدامی برای جلوگیری از این تعدی زنان اسرائیلی انجام ندادند.

در پی انتشار عکس های این رسوایی، پلیس رژیم صهیونیستی به منظور سرپوش نهادن بر این جنایت، از تشکیل پرونده رسیدگی و تحقیق در این باره خبر داد.

.

.

.

... ادامه ی مطلب ...

linox بازدید : 66 سه شنبه 07 آبان 1392 نظرات (0)

محمدجواد عزتی (زاده ۲۰ دی ۱۳۶۰) بازیگر اهل ایران و فارغ التحصیل تئاتر از هنرستان سوره است.

وی در مجموعه های مثل هیچ کس، کمربندها را ببندیم، باغ مظفر، سه دونگ سه دونگ، مرد هزارچهره، چاردیواری، لطفا دور نزنیم...، دست بالای دست و قهوه تلخ ایفای نقش کرده است. همچنین وی در فیلم طلا و مس ایفای نقش کرده است.

.

.

.

... ادامه ی مطلب  ...

linox بازدید : 86 دوشنبه 06 آبان 1392 نظرات (0)

ایرینا شایک ( Irina Shayk)‏ (زاده ۶ ژانویه ۱۹۸۶ در یمانژلینسک، شوروی) یک مانکن اهل روسیه است. او از سال ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۲ در Sports Illustrated Swimsuit Issue حضور داشت. او در سال ۲۰۱۱ بر روی جلد این جمله ظاهر شد. بود. او نامزد کریستیانو رونالدو است.

.

.

.

... ادامه ی مطلب ...

linox بازدید : 59 دوشنبه 06 آبان 1392 نظرات (0)

جاستین بیبر بعد از جدایی از سلنا گومز به همراه مادرش بر فرش قرمز مراسم اهدا جوایز موسیقی امریکا دیده میشود.سلنا گومز هم که پیش از این قرار بود در مراسم حضور داشته باشد اما از حضور در ان صرف نظر کرد و غایب بود.

.

.

.

... ادامه ی مطلب ...

linox بازدید : 62 دوشنبه 06 آبان 1392 نظرات (0)

میراندا کر یکی از مشهورترین سوپرمدل های دنیاست و مرتب از کشوری به کشور دیگر سفر می کند، او اخیرا در یک مصاحبه چند راز کوچک درباره اینکه چطور در هر زمان حتی زمان پیاده شدن از هواپیما می تواند زیبایی خود را حفظ کند، صحبت کرده است.

.

.

.

... ادامه ی مطلب ...

linox بازدید : 57 دوشنبه 06 آبان 1392 نظرات (0)

پژو ۳۰۸ یکی از محبوب‎ترین محصولات این خودروساز فرانسوی است. بدون شک نمی‎توان شباهت ۳۰۸ جدید با پژو ۲۰۰۸ متعلق به کلاس کراس‎اوور را انکار کرد. نمای جلوی این خودرو به لطف بهره‎گیری از چراغ‎های LED و طراحی زیبای کاپوت و طرح جدید چراغ‎های مه‎شکن، بسیار زیبا و پویا به نظر می‎رسد.

.

.

.

... ادامه ی مطلب ...

linox بازدید : 76 دوشنبه 06 آبان 1392 نظرات (0)

دختر شایسته هلند ۲۰۱۲ + عکس

بالاخره دختر شایسته هلند هم انتخاب شد ناتالی دِن دِکر امسال دختر شایسته و زیبای کشور هلند انتخاب شد و نماینده این کشور در مسابقات جهانی دختر شایسته ۲۰۱۲ خواهد بود.

.

.

.

... ادامه ی مطلب ...

linox بازدید : 59 دوشنبه 06 آبان 1392 نظرات (0)

صحنه خواستگاری هنگام یك بازی بسكتبال مهم به صورت زنده از تلویزیون پخش شد. به یاد ماندنی ترین صحنه این فصل بسكتبال امریكا مربوط به بازی های این رشته نیست بلكه مربوط به رخدادی است كه در كنار میز داوران اتفاق افتاد.

.

.

.

... ادامه ی مطلب ...

تعداد صفحات : 11

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 320
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 63
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 95
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 118
  • بازدید ماه : 244
  • بازدید سال : 5,913
  • بازدید کلی : 38,663