loading...
ام بی مکس...
سخن مدیر وب
با سلام خدمت شما دوستان گرامی . ما در نظر داریم با رسیدگی و آپدیت روزانه این وب را به جایگاه اصلیش برسونیم . لطفا شما هم اگر کمی و کاستی در آن دیدید در نظرات اعلام کنید . همچنین برای بهره وری بهتر از مطالب وب در آن عضو شوید .
موفق باشید .

linox بازدید : 63 دوشنبه 13 آبان 1392 نظرات (0)
جاده های زیادی در دنیا وجود دارند که به علت ویژگی های متمایزشان بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. این ویژگی ها می تواند شیب تند یا پیچ و خم های زیاد باشد.
.
.
.
... ادامه ی مطلب ...
 
linox بازدید : 64 دوشنبه 13 آبان 1392 نظرات (0)

گیتورن، ونیز هلند
گیتورن (Giethoorn) دهکده ای واقع در بخش هلندی از محدودۀ اویریسیل (Overijssel) می باشد که در محدودۀ شهری استینویکرلند و به فاصلۀ 5 کیلومتری از شهر استینویک (Steenwijk) واقع شده است.

.

.

.

... ادامه ی مطلب ...

linox بازدید : 68 شنبه 11 آبان 1392 نظرات (0)
همیشه عنکبوت ها در نگاه اول باعث ترس انسان مخصوصا خانم ها شده اند. دانشمندان گونه های متفاوتی از عنکبوت ها را در سراسر دنیا پیدا کرده اند از عنکبوت های سمی و خطرناک گرفته تا عنکبوت های غول پیکر ! 
 
اما این موجودات به رغم تصورات ما انسان ها می توانند زیبایی خاصی داشته باشند و عکس های زیر زیبایی های حد و حصر عنکبوت ها را نشان می دهند.

این عکس ها توسط عکاس حرفه ای و خلاق، نیکی بی گرفته شده است. به گفته وی این عکس های ماکرو از عنکبوت ها در 64 جزیره سنگاپور تهیه شده است.

.

.

.

... ادامه ی مطلب ...

linox بازدید : 66 شنبه 11 آبان 1392 نظرات (0)

اگر شما هم بدون اینكه موبایل تان زنگ بخورد، دچار توهم شنیدن صدای زنگ تلفن یا احساس كاذب ویبره آن می شوید، در صورت تكرار این توهم، احتمالا به اضطراب ناشی از زنگ موبایل یا «سندرم توهم زنگ تلفن» مبتلا شده اید كه آن را به اصطلاح «رینگزایتی» نیز می نامند.

در این مقاله توصیه شده است كه برای رهایی از این اضطراب و نگرانی كاذب دستورالعمل های زیر را بكار بگیرید:

.

.

.

... ادامه ی مطلب ...

linox بازدید : 58 شنبه 11 آبان 1392 نظرات (0)

اگر قرار باشد به یک دختر 8ساله هدیه بدهید، چه چیزی برای او می خرید؟ عروسک، لباس و ...

اما سارا یک مادر 51ساله است که به دختر 8ساله اش یک کادوی عجیب داده است. او یک کوپن به ارزش 13هزار دلار داده است که مخصوص انجام جراحی زیبایی است!

چهره مادر قبل از جراحی زیبایی

چهره مادر بعد از جراحی زیبایی

.

.

.

... ادامه ی مطلب ...

linox بازدید : 63 شنبه 11 آبان 1392 نظرات (0)

یک زن آمریکایی ۵۴ ساله بنام «ایانا» به بلند کردن ناخن های خود علاقه زیادی دارد. او به گونه ای به این کار علاقه دارد که گفته می شود به آن “اعتیاد” دارد.
گفته می شود، بلند بودن ناخن های وی موجب شده که او هنگام حرکت کردن، به ویژه راه رفتن و یا بالا رفتن از پله، با مشکل اساسی مواجه شود. او حتی برای خوابیدن باید فقط به صورت طاق باز بخوابد.
استفاده از جوراب و کفش نیز برای این زن آمریکایی امری غیر ممکن است. او بلند کردن ناخن خود را از سن ۲۴ سالگی آغاز کرد. اکنون هر یک از ناخن های وی حداقل ۱۱ سانتی متر است.

.

.

.

... ادامه ی مطلب ...

linox بازدید : 63 شنبه 11 آبان 1392 نظرات (0)

وان جیان کشاورز 28 ساله چینی در کنار کشاورزی به کار مکانیکی مشغول است.

وی یک سال برای ساخت لامبورگینی مدل رونتون با استفاده از تکه آهن های وقت صرف کرده است. لامبورگینی هر سال تنها چند دستگاه برای ثروتمندان جهان ساخته می شود که کمتر از 2میلیون دلار قیمت دارد.

.

.

.

... ادامه ی مطلب ...

linox بازدید : 77 پنجشنبه 09 آبان 1392 نظرات (0)

نیكی كریمی برای فیلمبرداری این مجموعه در تمربنات تیم های لیگ برتر از جمله پرسپولیس، استقلال و نفت تهران شركت كرده است. مجله تصویری روزی روزگاری فوتبال به كارگردانی نیكی كریمی قرار است نگاهی متفاوت به فوتبال داشته باشد.

این مجموعه قرار است در شبكه نمایش خانگی توزیع شود. تیزر این مجله تصویری را در ادامه ببینید. برای دیدن و یا دانلود ویدئو به ادامه ی مطلب بروید .

.

.

.

... ادامه ی مطلب ...

linox بازدید : 79 پنجشنبه 09 آبان 1392 نظرات (0)

آنجلینا جولی که این روزها همه منتظر برگزاری مراسم ازدواج وی و برد پیت هستند سفری به ترکیه داشته و با رئیس جمهور ترکیه نیز دیدار کرده است

.

.

.

... ادامه ی مطلب ...

linox بازدید : 66 پنجشنبه 09 آبان 1392 نظرات (0)

ونسا آن هاجنز متولد ۱۴ دسامبر ۱۹۸۸، از بازیگران و خوانندگان آمریکایی‌ست. او در شوهای تلویزیونی زیادی مانند «پنج نفری»، «هنوز ایستاده‌ام»، «برادران گارسیا»، «دریک و جاش» و «لباس زندگی زک و کدی» به عنوان هنرپیشهٔ میهمان ظاهر شده بود. او اولین کار هنری خود را در سال ۲۰۰۳ در فیلم درام «سیزده» انجام داد. او در فیلم علمی و تخیلی «تاندربردز» به شهرت خود به عنوان یک ستاره سینما رسید.

 

در زیر ۲ عکس از ونسا هاجنز و نامزدش را مشاهده می کنید

.

.

.

... ادامه ی مطلب ...

linox بازدید : 70 پنجشنبه 09 آبان 1392 نظرات (0)

عکس یکی از ماندگارترین هنرهایی است که رخدادهای تلخ و شیرین گذشته را برای آیندگان زنده نگه می دارد؛ ولی این عکس که ۸۰ سال از عمر آن می‌گذرد، تنها یک تصویر تبلیغاتی بود ولی در زمان چاپ و انتشار آن به این مطلب اشاره نشده بود.

.

.

.

... ادامه ی مطلب ...

linox بازدید : 72 پنجشنبه 09 آبان 1392 نظرات (0)

 اولين زن شرکت کننده در مبارزات هنرهاي رزمي نمايشي چه کسي است؟

"روندي رزي" قهرمان سابق جودوي ايالت متحده امريکا اولين زني است که در مسابقه هنرهاي رزمي نمايشي که مخلوطي از تمامي هنرهاي رزمي است شرکت خواهد کرد. او زماني به شهرت رسيد که به عنوان اولين زن دارنده مدال المپيک در سال 2008 روي سکوي رقابتهاي المپيک پکن رفت.

.

.

.

... ادامه ی مطلب ...

linox بازدید : 70 پنجشنبه 09 آبان 1392 نظرات (0)

جام: کنسرت خیرخواهانه روزبه نعمت اللهی به تهیه کنندگی مهناز افشار در حالی در مرکز همایش های برج میلاد روی صحنه رفت که سالن پر از جمعیتی بود که برای کمک به زلزله زدگان بلیت تهیه کرده بودند و سراسر سالن را پر کرده بودند.

.

.

.

... ادامه ی مطلب ...

linox بازدید : 83 پنجشنبه 09 آبان 1392 نظرات (0)

“نوین یلدریم” نام زنی ۲۶ ساله ترکیه ای است که به اسطوره ای در میان زنان ترک تبدیل شده است. نوین در اقدامی خونین مردی را که ۸ ماه به زور به او تجاوز میکرد به قتل رساند و سپس سرش را از تنش جدا کرده است.

.

.

.

... ادامه ی مطلب ...

linox بازدید : 66 پنجشنبه 09 آبان 1392 نظرات (0)

خودشان می‌گویند روی هر حرفه‌ای زوم کنی همین قدر حاشیه هست و چه بسا در برخی از شغل‌ها بیشتر هم باشد. اما در دنیای سینمای تجاری و جایی که ازدواج‌های ۷۲ روزه و حتی ازدواج ۵۶ ساعته هم داشته‌ایم اگر در این اوضاع و احوال زوجی بتوانند ۲۰ یا ۳۰ سال را در کنار هم و به دور از حواشی زندگی کنند خیلی عجیب و در خور تقدیر است و جالب است که حتی در سینمای تجاری هم کسانی که ازدواج با دوام و موفقی داشته‌اند از نظر حرفه ای هم افراد موفق‌تری هستند.

.

.

.

... ادامه ی مطلب ...

linox بازدید : 99 پنجشنبه 09 آبان 1392 نظرات (0)

زن قهرمان سوزی فیور هملیتون ۴۴ ساله که متأهل و دارای یک فرزند است در رقابتهای المپیک ۱۹۹۲، ۱۹۹۶ و ۲۰۰۰ برای تیم ملی دومیدان آمریکا دویده بود و هم اکنون اقرار کرده که به دلیل افسردگی و مشکلات ناشی از ازدواج به تن فروشی پرداخته است.

.

.

.

... ادامه ی مطلب ...

linox بازدید : 69 پنجشنبه 09 آبان 1392 نظرات (0)

نیو.شا ضیغمی (متولد ۱۸ تیر ۱۳۵۹ در تهران) بازیگر زن ایرانی است، وی دانش آموخته رشته روانشناسی کودک در دانشگاه شهید بهشتی است.

عکس از چهره بدون آرایش و قبل از عمل جراحی بینی نیوشا ضیغمی

.

.

.

... ادامه ی مطلب ...

linox بازدید : 51 پنجشنبه 09 آبان 1392 نظرات (0)

دولت رمانی اعلام کرد با اجرای طرح ویژه‎ای قصد دارد گردشگری خون آشامان را در منطقه ترانسیلویانا که فرهنگ عامه آن ارتباط نزدیکی با داستان‎ها و روایات مربوط به دراکولا و خون آشامان دارد، به عنوان موتور محرک اقتصادی به اجرا درآورد.

.

.

.

... ادامه ی مطلب ...

linox بازدید : 56 پنجشنبه 09 آبان 1392 نظرات (0)

آلیس میلر” ۲۳ ساله انگلیسی دختر جوانی است که عاشق یک دوچرخه سوار دارای معلولیت عجیب شده است. این دوچرخه سوار حرفه ای ۲۴ ساله که “تام استنفورد” نام دارد ، دچار نوعی بیماری عجیب و نادر است که امکان تجمع هر نوع چربی در بدن وی را غیر ممکن می سازد، به همین دلیل او بیشتر شبیه اسکلتی است که یک لایه نازک گوشت و پوست روی آن کشیده شده است.

.

.

.

... ادامه ی مطلب ...

تعداد صفحات : 11

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 320
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 39
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 61
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 84
  • بازدید ماه : 210
  • بازدید سال : 5,879
  • بازدید کلی : 38,629