loading...
ام بی مکس...
سخن مدیر وب
با سلام خدمت شما دوستان گرامی . ما در نظر داریم با رسیدگی و آپدیت روزانه این وب را به جایگاه اصلیش برسونیم . لطفا شما هم اگر کمی و کاستی در آن دیدید در نظرات اعلام کنید . همچنین برای بهره وری بهتر از مطالب وب در آن عضو شوید .
موفق باشید .

linox بازدید : 72 پنجشنبه 07 شهریور 1392 نظرات (0)

بیانسه در کنسرت جدیدش در صربستان، توجه همه را پیش از اجرایش، به لباس سنگی اش معطوف کرد.

بیانسه خواننده و بازیگر مشهور امریکایی، سری کنسرتهای دور دنیای خود با نام “خانم کارتر” را در صربستان آغاز کرد.

لباس عجیب بیانسه

 

بیانسه که اولین کنسرتش را در بلگراد پایتخت صربستان اجرا کرد، با لباسی که بر تن کرده بود، بسیار جلب توجه کرد.

این خواننده ۳۱ ساله با لباسی که با سنگهای براق پوشیده شده بود، همه دقتها را بیش از اجرایش به لباسش متمرکز کرد.

گفتنی است بسیاری از ستاره های غربی دست به چنین رفتارهای نامتعارفی که حاکی از نامتعادل بودن شخصیت آنهاست می زنند.

پیش از این هم لیدی گاگا که به پوشیدن تن پوش های عجیب و غریب شهره است با لباسی از جنس گوشت ظاهر شده بود.

linox بازدید : 84 پنجشنبه 07 شهریور 1392 نظرات (0)

 کارولین راینر، 27 ساله، خرید عروسک های دیزنی را از 3 سالگی آغاز کرده و در حال حاضر حدود 400 عروسک را در اتاق خواب خود نگهداری می کند. کارولین اولین بار در کالیفرنیا یک عروسک میکی موس را خریداری کرده و از آن زمان به بعد علاقه ای عجیب به عروسک ها پیدا کرده است.

عشق عجیب زن آمریکایی به عروسک +عکس

او می گوید " اولین عروسکم را 24 سال پیش خریدم، یک میکی موس که بسیار دوستش داشتم.وقتی کودک بودم بچه های دیگر مرا اذیت می کردند و من برای رهایی از احساسات ناخوشایند خود، به خریدن اسباب بازی پناه می بردم. "

کارولین با اشاره به زندگی مشترک موفق خود ادامه می دهد "وقتی برای اولین بار علاقه خود را به عروسک ها با همسرم در میان گذاشتم، نگران عکس العمل او بودم. ولی خوشبختانه برخورد او منطقی و دوستانه بود. خوشحالم که همسرم علاقه مرا به عروسک ها درک می کند و اجازه می دهد از آنها در خانه مان نگهداری کنم."

 

 

باقی عکس ها در ادامه ی مطلب ...

.

.

.

... ادامه ی مطلب ...

linox بازدید : 53 پنجشنبه 07 شهریور 1392 نظرات (0)

بسیاری از زوجهای جوان به دلیل عدم آشنایی و در پاره ای از موارد نبود آگاهی کافی درباره نحوه برخورد با روابط عاطفی و زناشویی بین همسران ، با مشکلاتی مواجه هستند، که متاسفانه این مشکلات در برخی از موارد تبدیل به بحران های خانوادگی می گرد که آثار آن در معضلاتی همچون افزایش آمار طلاق در جامعه ، تنوع طلبی جنسی و…. قابل مشاهده می باشد . سیمرغ با هدف پیش گیری از ایجاد این گونه مشکلات و با احترام به حریم خانواده ، جهت افزایش دانایی زوجهای جوان و کمک به بهبود واستحکام روابط همسران اقدام به تهیه و ارائه مطلب زیر نموده است

.

.

.

... ادامه ی مطلب ...

linox بازدید : 59 پنجشنبه 07 شهریور 1392 نظرات (0)

خلبانی از کودکی از جمله شغل های مورد علاقه بسیاری از افراد بوده است و شاید این بازگردد به آرزوی دیرینه پرواز که انسان ها همواره آن را پیگیری  کرده اند.

در ایران خلبانی برای زنان کمی شرایط سختی تری دارد و عملا در شرایط بسیار خاص اتفاق می افتد اما این امر سبب نشده تا بخشی از زنان علاقه مند به این حرفه از آن دوری کنند.

یکی از پنج کمک خلبان زن کشورمان ضمن اظهار تاسف از این که بسیاری از خانم ها قبل از من شروع کردند و هنوز جذب ایرلاین نشده اند، می گوید: خانم ها می توانند وارد این حرفه شوند اما در ایران بسیاری از وجود خلبانان خانم تعجب می کنند.

او آرزوی پرواز را دلیل خلبان شدنش می داند و به حمایت خانواده برای ورودش به این حرفه اشاره و تصریح می کند: پدرم برای این که خلبان شوم یک خانه فروخت. علاوه بر شوق پرواز، از دغدغه اش برای تخریب سواحل شمال کشور و تبدیل شدن آن به بافت مسکونی می گوید و اضافه می کند: تنها جایی که از فراز آسمان ایران مثل الماس می درخشد خط ساحلی دریای خزر است که در حال از بین رفتن است، کشورهای همسایه جنگل های مصنوعی احداث می کنند تا بتوانند توریست جذب کنند اما، ما چیزی را که داریم از دست می دهیم.

تصاویر در ...

.

.

.

... ادامه ی مطلب ...

linox بازدید : 62 پنجشنبه 07 شهریور 1392 نظرات (0)

ارتباط آنها ابتدا با پیام های متنی شروع شد ولی تا سه هفته بعد از آن به طور رسمی تر با هم آشنا شده و دو ماه بعد با یکدیگر ازدواج کردند.

 

کلا از هر نظر چجور دلش اومد ...

.

.

.

... ادامه ی مطلب ...

linox بازدید : 57 پنجشنبه 07 شهریور 1392 نظرات (0)

این عروس خانم 30 ساله که هویتش فاش نشده است روی یک صخره ایستاده و در حال تهیه عکس برای آلبوم عروسی اش بود که ناگهان لیز خورد و داخل رودخانه افتاد و بعد از آبشار بلند به پایین پرتاب شد و جسد او چند ساعت بعد پیدا شد.

علت سقوط او لیز خوردن به دلیل خیس شدن لباس عروسش عنوان شده است. او روی صخره ای در کنار رودخانه که منتهی به یک آبشار بلند است ایستاده بود تا عکس بگیرد که دنباله لباسش وارد آب رودخانه شده و خیس و سنگین شد و عروس خانم نگون بخت را داخل رودخانه کشید.

عکاس صحنه سعی کرده بود او را نجات دهد اما سنگینی او مانع این عمل شده و نهایتا او از آبشار پرتاب شد. وی حدود 100 متر آنطرف تر از محل عکسبرداری توسط یک راننده که به خوبی منطقه را میشناخت و به صورت داوطلبانه به پلیس و آتشنشانها در عملیات جستجو کمک میکرد پیدا شد، عکاس و دستیارش به خاطر شوک شدید ناشی از این حادثه راهی بیمارستان شدند.

linox بازدید : 80 پنجشنبه 07 شهریور 1392 نظرات (0)

نیوشا ضیغمی بازیگر سینما و به تازگی تلوزیون کشورمون به نظر می رسدعلاقه شدی به گربه دارد .نیوشا ضیغمی و گربه اش نازش خیلی وابسته به هم هستند این گربه ملوس که یکی از بهترین و گران ترین نژاده های گربه می باشد و بیسار همانند صاحب خود باکلاس و خوش عکس هم هست . این گربه از نژاد پرشین که نژاد سلطنتی  محسوب میشود.

.

.

.

... ادامه ی مطلب ...

linox بازدید : 61 پنجشنبه 07 شهریور 1392 نظرات (0)

اگر چه با این جور مد ها از نظر افراد اندونزیایی زن ها قشنگ تر میشن ولی از نظر من که حال به هم زن میشن .

به ادامه ی مطلب برید اگه حالتون بهم نخورد که هیچی ولی اگه مثل من حالتون بهم خورد حتما نظر بدید .

.

.

.

... ادامه ی مطلب ...

linox بازدید : 82 پنجشنبه 07 شهریور 1392 نظرات (0)

 لباس جدید جنیفر لوپز باز هم خبر ساز شد + عکس

.

جنیفر لوپز با پوشیدن کت و دامن پلنگی جدید خود باعث جلب توجه عکاسان و یک سوژه خبری شد …

.

.

.

... ادامه ی مطلب ...

linox بازدید : 56 پنجشنبه 07 شهریور 1392 نظرات (0)

اگه از استخر محلتون خوشتون نمیاد ...

اگه میگید آبش خوب نیست ...

سرده ... گرمه

کلرش زیاده یا کمه یا اصلا کلر نداره ...

فقط با یک بار نگاه به این عکس ها متوجه میشوید بهترین استخر در محل زندگی شماست .

.

.

.

... ادامه ی مطلب ...

linox بازدید : 108 سه شنبه 05 شهریور 1392 نظرات (0)

به گزارش حوادث دات نت به نقل از از فارس، فرمانده انتظامی شهرستان مراغه گفت: پدری، دختر ۳۰ ساله و دانشجوی خود را به دلیل داشتن رابطه نامشروع با همسر دختر دیگرش به قتل رساند.

عیسی هاتفی اظهار کرد: در پی اعلام وقوع یک مورد قتل عمد توسط کلانتری ۱۱ به هویت خانم «ف – ع» ۳۰ ساله (مجرد ـ دانشجو) توسط پدرش به هویت «ب .ع » در یکی از محلات این شهرستان موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: عوامل جمعی این پلیس به اتفاق بازپرس ویژه قتل و پزشک قانونی در محل حاضر و پس از انجام تشریفات قانونی متهم به قتل با هویت «ب . ع» در اجرای دستور بازپرسی به آگاهی تحویل شد.

هاتفی اضافه کرد: در تحقیقات به عمل آمده متهم صراحتا به بزه ارتکابی معترف و عنوان داشت خودش دخترش را با روسری خفه کرده و به قتل رسانده و علت و انگیزه از اقدام خود را داشتن ارتباط نامشروع دخترش با داماداش (شوهر دختر بزرگش) اعلام کرد.

وی افزود: در این راستا تحقیقات مقتضی معمول انجام شده که در پی آن متهم «پ ـ ن» (داماد) منکر قضیه شده ولی با تحقیقات فنی محلی صورت گرفته وی فردی دارای اشتهار به فساد اخلاقی و قلدر و زورگو و غیرمتعارف اعلام شده و از طرفی ماموران اعزامی به تبریز از منزل مقتوله عکس متهم «پ ـ ن » را به همراه یک بطری مشروب و آلات استعمال مواد مخدر کشف کردند.

این مقام انتظامی افزود: بر مبنای تحقیقات به عمل آمده احراز شد که بدون اطلاع خانواده مقتول، متهم «پ-ن» برای وی منزل اجاره کرده و خرج و مخارج و هزینه تحصیل وی را نیز پرداخت می‌کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه گفت: متهمان دستگیر شده با تکمیل پرونده قضایی برای انجام اقدامات بعدی به مقامات قضایی معرفی شدند.

linox بازدید : 79 سه شنبه 05 شهریور 1392 نظرات (0)
عمل پیوند صورت

این مرد ۳۳ ساله که تنها با عنوان « گرز گورز » معرفی شده با عینک آفتابی تیره درحالی که به راحتی راه می رفت در جمع خبرنگاران در بیمارستانی در گلیوس در جنوب لهستان ظاهر شد.

 

.

.

.

... ادامه ی مطلب ...

linox بازدید : 71 سه شنبه 05 شهریور 1392 نظرات (0)

تونل آبی این پارک آبی به زیر استخری می رود که درآن پر از کوسه های خطرناک است.

 

یکی از ترسناک ترین و بزرگ ترین پارک های آبی جهان، پارک آبی در باهاما است که کشوری است انگلیسی‌ زبان و شامل بیش از سه هزار جزیره بزرگ و کوچک در اقیانوس اطلس که در شرق فلوریدا آمریکا و در شمال کوبا قرار دارد. جمعیت باهاما ۳۵۰ هزار نفر و پایتخت آن ناسائو است.

تونل آبی این پارک آبی به زیر استخری می رود که درآن پر از کوسه های خطرناک است.

انسان در دخال محفظه ای شیشه ای و تونلی مانند از این سرسره آبی و از کنار کوسه ماهی ها رد شده و درون حوض چه آبی می افتد. شیب این سرسره به حدی است که فردی که آن را امتحان می کند با سرعت 35 مایل در ساعت آن را طی می کند.

 

برای دیدن تصاویر این پارک وحشتناک آبی به ادامه ی مطلب مراجعه فرمایید .

 

.

.

.

... ادامه ی مطلب ...

تعداد صفحات : 11

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 320
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 56
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 85
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 108
  • بازدید ماه : 234
  • بازدید سال : 5,903
  • بازدید کلی : 38,653