loading...
ام بی مکس...
سخن مدیر وب
با سلام خدمت شما دوستان گرامی . ما در نظر داریم با رسیدگی و آپدیت روزانه این وب را به جایگاه اصلیش برسونیم . لطفا شما هم اگر کمی و کاستی در آن دیدید در نظرات اعلام کنید . همچنین برای بهره وری بهتر از مطالب وب در آن عضو شوید .
موفق باشید .

linox بازدید : 51 دوشنبه 06 آبان 1392 نظرات (0)

اولین فرمانده زن ایرانی - فرمانده نیروی دریایی خشایارشاه آرتمیس Artemis نخستین زن دریانورد ایرانی است كه درحدود 2480 سال پیش،فرمان دریاسالاری خویش را از سوی خشایارشاه هخامنشی دریافت كرد و اولین بانویی می باشد كه در تاریخ دریانوردی جهان در جایگاه فرماندهی دریایی قرار گرفته است ...

linox بازدید : 72 دوشنبه 06 آبان 1392 نظرات (0)

اینجا هوت لاگون Hutt Lagoon است که در کالباری استرالیا به عنوان بزرگترین مزرعه جلبکی جهان در دریاچه نمک واقع شده است.

میکرو اورگانیسم موجود در دریاچه نمک در تولید بتاکاروتن در رنگهای متنوع نقش موثری دارد.

این دریاچه در غرب استرالیا و در دهانه رود Hutt واقع شده است و زیبایی های بی نظیری دارد که در تصاویر مشاهده می کنید.

.

.

.

... ادامه ی تصاویر ...

linox بازدید : 248 دوشنبه 06 آبان 1392 نظرات (0)

شیلا سبت که در سال 2012 عنوان ملکه زیبایی بحرین را کسب کرد اخیرا در یک مصاحبه جنجالی با یک روزنامه ورزشی به نام النادی هدفی برای خودش قرار داد که به راستی حیرت انگیز است.

به گزارش پرشین وی سبت گفت:"من هیچ اعتراضی به ازدواج با ستاره فوتبال، کریستیانو رونالدو ندارم. حتی اگر همسر دوم او باشم"

"من آرزو دارم همسر رونالدو باشم و امیدوارم به حقیقت بپیوندد."" هیچ اعتراضی ندارم همسر دوم او باشم ولی تنها شرط من این است که او اسلام را بپذیرد."

 کریستیانو رونالدو ، فوتبالیست پرتغالی که اکنون در رئال مادرید بازی می کند و به گزارش پرشین وی در حال حاضر با سوپرمدل روسیه ای ایرینا شایک در ارتباط است و قبلا نیز با کیم کارداشیان و پاریس هیلتون در ارتباط بود.

.

.

. عکس های این دختر زیبای بحرینی در ادامه ی مطلب ...

linox بازدید : 73 دوشنبه 06 آبان 1392 نظرات (0)

این روزها روانشناسی و شخصیت شناسی از روی تست های مختلف طرفداران زیادی دارد و همه دوست دارند به طریقی شناخت بیشتری از خود به دست بیاورند و بدانند درونشان چه می گذرد. اصلا همین که درباره خودمان و واقعیت های روحی مان بخوانیم جالب و سرگرم کننده است. حالا ما می خواهیم با یک چیز نسبتا عجیب شما را روانشناسی کنیم؛ با رژلب تان. بله، خیلی عجیب است؟

.

.

.

... ادامه ی مطلب ...

linox بازدید : 64 دوشنبه 06 آبان 1392 نظرات (0)

ناخن مصنوعی از جنس اکلریک متعلق به “لیدی گاگا” که توسط وی در یکی از کنسرتهایش استفاده شده است در یک حراجی اینترنتی و با قیمتی بیش از ۱۲ هزار دلار به فروش رسید.

.

.

.

... ادامه ی مطلب ...

linox بازدید : 63 دوشنبه 06 آبان 1392 نظرات (0)

این دختر برزیلی قصد دارد دوشیزگی خود را به قیمت ساختن یک خانه بزرگ برای فقرا بفروشد. او که یک دانش آموز است حاضر شده است در قبال دریافت پولی که قرار است برای ساختن یک خانه بزرگ برای فقرای شهرش خرج کند دوشیزگی اش را به بالاترین پیشنهاد بفروشد.

.

.

.

... ادامه ی مطلب ...

linox بازدید : 57 دوشنبه 06 آبان 1392 نظرات (0)

به گزارش سراج24: دوچرخه سواری بانوان چند وقتی است که بشدت از سوی برخی روشنفکران سیاسی زن در سطح کشور مطرح می شود که با حمایت و تشویق سعی می کنند زنان ایرانی را به دوچرخه سواری سوق دهند و مدعی هستند که این یک ورزش است چرا باید حقوق زنان پایمال شود؟! و زنان از این امر مهم که تناسب وزنی هم به آنها می دهد نهی شود؟ و مسائل دیگری کخ این روزها از گوشه و کنار کشور می شنویم.

اما در چند ماهه گذشته گویا در سایه غفلت و بی توجهی مسئولین فرهنگی و انتظامی زنان و دختران دوچرخه سوار که فقط در محیط های مخصوص بانوان مشغول دوچرخه سواری بوده اند جرات پیدا کرده و به سطح شهر و بوستان ها و پارک ها آمده اند و با اوضاع بسیار اسف بار و با تشویق زنان سیاسی روشنفکر مشغول دوچرهع سواری در سطح شهر ها هستند و فرهنگ ایرانی و اسلامی را زیر چرخ های دوچرخه هایشان له و آسفالت می کنند.

در برخی از مکان ها آن قدر اوضع اسف بار است که دختران همراه با پسران بر دوچرخه های دو نفره می نشینند و رکاب می زنند.و در موارد دیگر بخصوص در پارکها و بوستان های بزرگ با پسران مسابقه های دوچرخه سواری می گذارند!

.

.

.

... ادامه ی مطلب ...

linox بازدید : 66 دوشنبه 11 شهریور 1392 نظرات (0)

«جیهان مصطفی» ۳۱ ساله از کشور مصر، قوی ترین زن جهان شناخته می شود.

او چند سال پیش، پس از اینکه توانست ۹ بار قهرمان زیبایی اندام زنان شود، موفق شد مدال قوی ترین زن جهان عرب را به خود اختصاص دهد.

وی طی اظهاراتی در این باره می گوید: به گفته اتحادیه قوی ترین های جهان، من قوی ترین زن جهان به شمار می روم. هیچ زنی نتوانسته تاکنون مرا شکست دهد و خدا را شاکرم که توانستم نام کشورم مصر و جهان عرب را جهانی کنم.

او همچنین می افزاید: برزیلی ها مرا “خارق العاده” و آمریکایی ها “بلدوزر” نامیدند. البته بر خلاف این القاب، من شخصیتی آرام دارم و همه اهالی محله زندگیم، مرا دوست دارند. خیلی مایلم ازدواج کنم و خانواده تشکیل دهم اما تاکنون این فرصت نصبیم نشده است.

.

.

.

... ادامه ی مطلب ...

تعداد صفحات : 11

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 320
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 53
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 82
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 105
  • بازدید ماه : 231
  • بازدید سال : 5,900
  • بازدید کلی : 38,650