loading...
ام بی مکس...
سخن مدیر وب
با سلام خدمت شما دوستان گرامی . ما در نظر داریم با رسیدگی و آپدیت روزانه این وب را به جایگاه اصلیش برسونیم . لطفا شما هم اگر کمی و کاستی در آن دیدید در نظرات اعلام کنید . همچنین برای بهره وری بهتر از مطالب وب در آن عضو شوید .
موفق باشید .

linox بازدید : 64 دوشنبه 06 آبان 1392 نظرات (0)

میراندا کر یکی از مشهورترین سوپرمدل های دنیاست و مرتب از کشوری به کشور دیگر سفر می کند، او اخیرا در یک مصاحبه چند راز کوچک درباره اینکه چطور در هر زمان حتی زمان پیاده شدن از هواپیما می تواند زیبایی خود را حفظ کند، صحبت کرده است.

.

.

.

... ادامه ی مطلب ...

میراندا کر یکی از مشهورترین سوپرمدل های دنیاست و مرتب از کشوری به کشور دیگر سفر می کند، او اخیرا در یک مصاحبه چند راز کوچک درباره اینکه چطور در هر زمان حتی زمان پیاده شدن از هواپیما می تواند زیبایی خود را حفظ کند، صحبت کرده است.

79160_234

 

میراندا ۳۰ ساله که یک کودک کوچک نیز دارد در مصاحبه ی ویدئویی با مجله ادیت به شوخی یکی از نکات زیبایی در هنگام پیاده شدن از هواپیما را زدن عینک آفتابی نام برد و گفت که می تواند بسیاری از عیوب را می پوشاند.

او گفت: “من به طور مرتب برای کار در سفر هستم و بالاخره توانسته ام دریابم که چطور بتوانم زیبایی خود را حتی هنگام سفر حفظ کنم و می خواهم اکنون آن را با شما نیز درمیان بگذارم.”

” همیشه به محض آنکه از هواپیما خارج می شوم عینک آفتابی خود را همراه دارم ، چرا که همیشه پس از پیاده شدن مستقیم باید به محل کار بروم و بنابراین نمی خواهم هیچ آرایش چشمی پیش از آن داشته باشم ، بنابراین برای اجتناب از کار بیشتر از عینک آفتابی استفاده می کنم”

79161_812

این سوپرمدل زیبای استرالیایی همچنین در مورد نکاتش “خواب برای زیبایی” را یکی از باید ها برشمرد. او گفت:”من همیشه چشم بندم را همراه دارم تا کمک کند در هنگام پرواز بخوابم. اولین کاری که می کنم آن است که لباس راحتی می پوشم ویکی از بایدهای من شلوار راحتی در طول مسیر است.”

میراندا که در این برنامه یک پیراهن طرح ببری و شلوار جین پوشیده بود همچنین توضیح داد که در طول سفر پوست خود را مرطوب نگاه می دارد.

او درباره لوازم آرایش مورد استفاده اش گفت :”یک رژلب قرمز، کمی رژگونه برای گونه ها، ژل ابرو و یک خط چشم کوچک و همین طور موچینم را همراه دارم. چرا که در طول سفر بهترین زمان برای برداشتن و مرتب کردن ابروهایم است.”

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 320
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 25
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 290
  • بازدید ماه : 886
  • بازدید سال : 6,555
  • بازدید کلی : 39,305